ولاسکو: ایتالیا به ایران باخت اما امید قهرمانی است

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: نمی توانیم برزیل، آمریکا و ایتالیا را اگر چه به ایران باخت به عنوان امیدهای قهرمانی والیبال دنیا فراموش کنیم.

ولاسکو: ایتالیا به ایران باخت اما امید قهرمانی است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی آرژانتین، مسابقات والیبال قهرمانی دنیا را با یک پیروزی 3 بر صفر مقابل ونزوئلا آغاز کرد. خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی آرژانتین در خصوص این بازی گفت: اگر در بازی های بعدی دچار اشتباهات زیاد نشویم، می توانیم تا مراحل بالا پیش برویم به همین خاطر باید روی سرویس های خودمان بیشتر کار کنیم.

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: روسیه برای من یکی از امیدهای قهرمانی است. همچنین نمی توانیم برزیل، آمریکا و ایتالیا را اگر چه به ایران باخت، فراموش کنیم. من فکر می کنم برای لهستان خیلی مهم است که به یک مدال در این مسابقات برسد چون آنها در کشور خودشان، میزبان هستند. لهستانی ها تحت فشار زیادی هستند اما توانستند این فشار را مدیریت نمایند و صربستان را به راحتی شکست دهند.

ولاسکو گفت: پیروزی مقابل ونزوئلا برای ما خیلی شادمان نماینده و مهم بود چون با کسب 3 امتیاز در بازی اول در صدر گروه هستیم. ست های اول و دوم بازی برای بازیکنان جوان ما خیلی سخت بود و فشار زیادی روی ما آورد. باز هم تأکید می کنم که باید سرویس های بهتری به زمین حریفان بزنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 429

به "ولاسکو: ایتالیا به ایران باخت اما امید قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولاسکو: ایتالیا به ایران باخت اما امید قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید