وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛ خدمات حمایتی آموزش و پرورش برای فرهنگیان آسیب دیده در سیل اخیر، برگزاری کلاس های جبرانی برای داوطلبان کنکور

به گزارش مجله سرگرمی، بطحایی گفت: برای جبران خسارات سیل و کمک به دانش آموزان کلاس های جبرانی کنکور برگزار می شود.

وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛ خدمات حمایتی آموزش و پرورش برای فرهنگیان آسیب دیده در سیل اخیر، برگزاری کلاس های جبرانی برای داوطلبان کنکور

به گزارش خبرنگار ، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در همایش ملی خیرین مدرسه ساز برای کمک به مناطق سیل زده که عصر امروز در سالن همایش های صدا و سیما برگزار گشت، اظهار کرد:کمتر از 10 سال پیش دو سوم مدارس غیر ایمن بود و الان به یک سوم کاهش یافته است.

وی ادامه داد: در سال 97 بیش از نیمی از مدارس به همت خیرین مدرسه ساز ساخته شدن د و این از افتخارات ماست که خیرین ارجمندی داریم و به مدرسه سازی و آماده کردن فضای آموزشی اهمیت می دهند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: جایز است که بچه ها زندگی کردن در آینده را د رمدرسه تمرین کنند و اگر بعد از فارغ التحصیلی دانش آموزان، اختلالاتی می بینیم بخشی از آن به مدرسه بر می گردد، باید در مدرسه دانش آموزان از خودگذشتگی و کمک به دیگران را بیاموزند و از این منظر مدرسه مقدس ترین جهت برای بچه هاست.

بطحایی با اشاره به گزارش خسارات ناشی از سیل گفت: حدود 1500 مدرسه دچار دچار آسیب شدند که 200 مدرسه کاملا تخریبی و مابقی نیاز به بازسازی دارند.

به دلبال آموزش و پرورشی هستیم که سختی ها را تحمل کند

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بچه ها از حیث روحی آسیب پذیر ترین قشر جامعه هستند و باید بعد از سیل آنها را مورد توجه قرار می دادیم بنابراین در گام نخست وظیفه خود به عنوان آموزش و پرورش باید آنها را از حیث روحی و ترمیم کنیم که اکنون کارهایی نظیر فعالیت های فرهنگی و هنری انجام داده ایم.

بطحایی با اشاره به برگزاری کلاس های بازی شرح داد: خوشبختانه در مدت کوتاه تاثیر بسکمک بر شرایط روحی و روانی دانش آموزان داشتیم و ما به دنبال آموزش و پرورشی هستیم که از پس سختی ها زندگی بربیایند و با صبوری سختی ها را تحمل کنند.

وزیر آموزش و پرورش درباره رسیدگی به فضاهای آموزشی گفت: در این حوزه تلاش های خوبی صورت گرفت و در گلستان به جهت فاصله زمانی طولانی تر با بازگشایی مدارس توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: فعالیت های حمایتی از همکاران فرهنگی در جریان سیل دچار خساراتی شدند و تلاش می کنیم تا در حد وسع آموزش و پرورش کمک هایی داشته باشیم و برای سه استان آسیب دیده حجم بیشتر در نظر گرفتیم.

بطحایی به برگزاری کلاس های فوق برنامه برای دانش آموزان کنکوری اشاره کرد و گفت: در استان لرستان این کلاس ها برپا شده است و در خوزستان در حال راه اندازی آن هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 192

به "وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛ خدمات حمایتی آموزش و پرورش برای فرهنگیان آسیب دیده در سیل اخیر، برگزاری کلاس های جبرانی برای داوطلبان کنکور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛ خدمات حمایتی آموزش و پرورش برای فرهنگیان آسیب دیده در سیل اخیر، برگزاری کلاس های جبرانی برای داوطلبان کنکور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید