واریز سود سهام عدالت آغاز شده است؟

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، آزادسازی سهام عدالت یک ساله شده و به جای این که این روزها سهامداران درگیر موضوع فروش سهامشان باشند، چشم به راه خبری از سازمان بورس هستند که کی سود آن واریز می گردد.

واریز سود سهام عدالت آغاز شده است؟

سودی که 50 درصد آن قبل از عید واریز شده و مسئولان برای پرداخت 50 درصد دوم تعلل زیادی می نمایند و از همه مهم تر این است که پاسخگویی وجود ندارد.

قرار بود 50 درصد دوم بعد از تعطیلات نوروز واریز گردد اما انجام نشد. سپس گفته شد که سهامداران تا قبل از ماه رمضان این سود را دریافت می نمایند، اما این وعده نیز عملی نشد. سازمان بورس و مجموعه مدیران سهام عدالت در وعده بعدی وقت یک ماهه گرفتند و گفتند که تا سرانجام ماه رمضان حتما واریز می گردد.

حتی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی چند شرکتی که سود را واریز نکرده اند را تهدید کرد که اگر واریز ننمایند اسامی آنها را اعلام می نماید، اما نه تنها نام شرکتی رسانه ای نشد بلکه مسئولان روزه سکوت گرفته اند و به سهامداران شرح نمی دهند.

در روزهای سرانجامی ماه رمضان یکی از مدیران سهام عدالت در پاسخ به پیگیری های خبرنگاران برای واریز مرحله دوم سود سهام عدالت گفت که شرکت سپرده گذاری مرکزی باید شب عید فطر این پول را واریز کند. اما درباره این وعده نیز پاسخ روشن است، عملی نشد.

همچنین قرار بود در جلسه روز 28 اردیبهشت برای واریز سود تصمیم گیر گردد اما تنها تصمیمی که از این جلسه بیرون آمد وعده دیگری برای واریز است.

رئیس اتحادیه تعاونی های سهام عدالت کشور درباره اخرین شرایط مرحله دوم واریز سود سهام عدالت گفته که پرداخت سود سهام عدالت سال 98 در مرحله دوم شروع شده است و کوشش می کنیم تا سرانجام خرداد ماه این سود ها واریز گردد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1656

به "واریز سود سهام عدالت آغاز شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز سود سهام عدالت آغاز شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید