هشدار فرانسه و آلمان درباره عواقب مالی وخیم بحران کرونا

به گزارش مجله سرگرمی، وزرای اقتصاد فرانسه و آلمان در مصاحبه مشترکی درباره شمار روزافزون ورشکستگی شرکت ها پیامد بحران دراز مدت کرونا هشدار دادند.

هشدار فرانسه و آلمان درباره عواقب مالی وخیم بحران کرونا

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه تاگس سایتونگ آلمان، وزرای اقتصاد آلمان و فرانسه درباره شمار روزافزون ورشکستگی شرکت ها پیامد بحران کرونا هشدار دادند.

پیتر آلتمایر، وزیر اقتصاد آلمان در تبادل نظر با دو رسانه آلمانی و فرانسوی اظهار داشت: هر چقدر این بحران بیشتر به درازا بکشد ما با ورشکستگی های بیشتری سر و کار خواهیم داشت.

برونو لومور، وزیر اقتصاد فرانسه هم در مصاحبه مشترک با همتای آلمانی خود درباره شرایط موجود هشدار داده و گفته است: اکنون مرحله خطرناکی شروع شده است که در آن بخش های آسیب دیده مانند هتل ها، رستوران ها و بخش های فرهنگی و ورزشی احتیاج به حمایت ویژه ای دارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وزیر کار آلمان هم تاکید نمود که بحران کرونا به بزرگترین بحران مالی نسل ما تبدیل شده و حالا این مسئله مطرح است که از آسیب های دراز مدت به بازار کار آلمان جلوگیری گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

اخیرا آمار مبتلایان به کرونا در بسیاری کشورهای اروپایی افزایش چشمگیری داشته و مقامات این کشورها را بر آن داشته که قواعد سختگیرانه ای را برای مهار این بحران در دستور کار قرار دهند. این شرایط در آستانه کریسمس بسیاری از شرکت های اروپایی را دچار ضرر و زیان نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1343

به "هشدار فرانسه و آلمان درباره عواقب مالی وخیم بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار فرانسه و آلمان درباره عواقب مالی وخیم بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید