نیامدن نام سه کاندیدا برای انتخابات فدراسیون کشتی ، در بسته خانه به روی قهرمانان

به گزارش مجله سرگرمی، کشتی هر روز با یک حاشیه جدید روبرو می شود. بعد از به تعویق افتادن های چند باره انتخابات حالا نعمتی مدعی شده که نام سه تن از قهرمانان کشتی برای حضور در انتخابات هنوز نیامده و تا نیاید خبری نیست

نیامدن نام سه کاندیدا برای انتخابات فدراسیون کشتی ، در بسته خانه به روی قهرمانان

محسن وظیفه - انتخابات فدراسیون کشتی به سوژه اصلی این روزهای ورزش ایران تبدیل شده است. بعد از گذشت 9 ماه از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی هنوز تکلیف انتخابات معین نیست و همین باعث شده تا هر روز یک حاشیه جدید به راه بیافتد. دلیل اصلی این همه حاشیه هم تعلل در برگزاری انتخابات است اما چرا واقعا نباید انتخابات کشتی بعد از 9 ماه برگزار شود؟ بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی در یک مصاحبهی تلویزیونی پرده از راز این مشکل برداشت. بهروز نعمتی در این مصاحبه مدعی شد که نام سه نفر از کاندیداها (امیررضا خادم، علیرضا دبیر و عباس جدیدی) از سوی مراجع ذی صلاح هنوز به وزارت ورزش و جوانان ارسال نشده و تا زمانی که این اسامی نیاید، انتخابات هم برگزار نمی شود.

این گفته نعمتی نشان داد که بر خلاف جنجال های به وجود آمده در فضای مجازی و بعضا حقیقی که هنوز جواب سه کاندیدا نیامده نه یک نفر! در روزهای گذشته افراد وابسته به یکی از کاندیداها در بوق و کرنا کردند که انتخابات برگزار نمی شود چون هنوز جواب احراز صلاحیت یک کاندیدای شاخص نیامده و به همین دلیل انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان برگزار نمی شود.

جالب این که وقتی امیررضا خادم به طور تلویحی خاطرنشان کرد که صلاحیت او احراز نشده، همین افراد خاطرنشان کردند که نام دو کاندیدا برای حضور در انتخابات نیامده اما این سوال مطرح است که کدام یک از کاندیداها حضورش در انتخابات در گروی نیامدن دیگران است؟ این کدام یک از کاندیداها هست که بیش از همه از این وضعیت سود می برد؟ شاید توجه به این مصاحبه اگر قهرمانان سابق کشتی باشند من از انتخابات کناره گیری می کنم. که از سوی یکی از کاندیداها مطرح شده سرنخ خوبی را در این باره بدهد و به وضوح معین شود که چه کسی از این داستان بیش از همه راضی است.

به هر شکل مصاحبه بهروز نعمتی نشان داد که نه خبر یک نفر درست است و نه دو نفر؛ بلکه عدد صحیح نام سه قهرمان سابق کشتی است که از سوی مراجع ذی صلاح هنوز به وزارت ورزش و جوانان ارسال نشده اما چرا نباید مراجع ذی صلاح نام این سه قهرمان سابق کشتی را برای حضور در انتخابات اعلام نکنند؟

علیرضا دبیر در سال 92 برای انتخابات شوراهای شهر تهران تائید صلاحیت شد. انتخاباتی که عباس جدیدی هم در آن شرکت کرد. علیرضا دبیر همین الان هم بنا به هر دلیلی اگر در ترکیب اعضای شورای شهر تهران تغییری به وجود بیاید، این شانس را پیدا می کند که وارد شورای شهر تهران شود اما چطور می شود که نامش برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی از سوی مراجع ذی صلاح اعلام نمی شود؟ عباس جدیدی هم در انتخابات دو سال پیش فدراسیون کشتی حضور داشت اما حالا نامش در انتخابات دیده نمی شود.

نفر بعدی امیررضا خادم هست. کسی که تا چندی پیش معاون وزیر ورزش بود و حالا هم در وزارت رفاه و امور اجتماعی فعالیت می کند. اتفاقا در بخشی حضور دارد که سرمایه هنگفتی در اختیارش است اما آن وقت برای فدراسیون کشتی نامش در بین افرادی که صلاحیتشان احراز شده قرار ندارد؟ چطور می توان این ماجرا را قبول کرد؟

قهرمانان کشتی برای هر پستی تائید می شوند اما برای اداره جائی که خانه اصلی آن هاست با سد محکم مراجع ذی صلاح روبرو می شوند؟ چرا باید این مشکل به وجود بیاید را هیچ کس نمی داند. شاید در این بخش باز هم تقصیرها متوجه رسول خادم باشد.

به نامه نگاری ها و مصاحبه های جنجالی رسول خادم در چند سال گذشته باید توجه کرد. جنجالی که در دوره مدیریت او درباره کشتی به راه افتاد، باید دقت کرد و شاید همان مصاحبه ها و رفتارها باعث شده امروز نگرانی های زیادی پیش بیاید.

رسول خادم باید در دوره حضورش در فدراسیون کشتی نقش بزرگتر را ایفا می کرد و جلوی هر گونه حاشیه را می گرفت اما در دوره مدیریت او فضایی در رسانه ها به وجود آمد که قبل از آن هرگز چنین چیزی وجود نداشت. آن فضا سازی ها در دوره مدیریت رسول خادم الان نگرانی هایی را به وجود آورده و شاید امروز هم قهرمانان کشتی پاسوز همان رفتارها باشند.

کشتی خانه اول و آخر قهرمانانش است. هر جایی هم که نتوانند ورود کنند در این جا باید با عزت و احترام حضور داشته باشند. حالا یک نفری در دوره مدیریتش اشتباهاتی را مرتکب شده، چرا باید بقیه قهرمانان چوب آن را بخورند؟ باید همه تصمیم گیرندگان حالا که قهرمانان کشتی می خواهند این فدراسوین را اداره کنند، در کنار این بزرگان باشند و اجازه یک رقابت سالم را به همه بدهند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 243

به "نیامدن نام سه کاندیدا برای انتخابات فدراسیون کشتی ، در بسته خانه به روی قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیامدن نام سه کاندیدا برای انتخابات فدراسیون کشتی ، در بسته خانه به روی قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید