نماینده مجلس یازدهم هنوز نیامده خواستار تغییرات جدی در دولت روحانی شد

به گزارش مجله سرگرمی، منتخب مردم قصر شیرین در مجلس معتقد است که برای رسیدن به اهداف شعار سال تیم اقتصادی دولت باید دچار تغییرات شود و مدیران کارآمدتری جایگزین تیم فعلی شوند.

نماینده مجلس یازدهم هنوز نیامده خواستار تغییرات جدی در دولت روحانی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، شهریار حیدری منتخب مردم قصر شیرین در مجلس یازدهم با بیان اینکه برای دستیابی به اهداف شعار سال جهش تولید باید تیم اقتصادی منسجم و قوی در دولت وجود داشته باشد، گفت: به اعتقاد بنده تیم دولت برای رسیدن به این اهداف توانایی لازم را ندارد.

وی با تاکید براینکه سازوکاری برای تحقق شعار سال باید در مجلس اندیشیده شود، ادامه داد: باید سازوکارهای ایجاد کنیم که تولید با توجه به نیازها و ظرفیت کشور جهش چشمگیر داشته باشد که نتیجه ملموسی نیز در معیشت مردم ایجاد کند.

منتخب مردم قصر شیرین در مجلس با تاکید براینکه اگر سطح تولید در کشور بالاتر برود سطح اشتغال جوانان نیز افزایش پیدا خواهد کرد، اضافه نمود: امروز یکی از مسائل و دغدغه مردم معیشت آنها است که باید با طرح معقول و قابل اجرا در سطوح مختلف این دغدغه را برطرف کنیم.

حیدری با تاکید براینکه برای رسیدن به اهداف و تحقق شعار سال نیازمند تیم اقتصادی قوی هستیم، گفت: اگر از نظر زیربنایی هم قوی باشیم اما تیم اقتصادی منسجم و مدیران قوی اقتصادی نداشته باشیم نمی توانیم به اهداف معین شده دست پیدا کنیم.

وی گفت: به اعتقاد بنده باید در تغییرات جدی در تیم اقتصادی دولت ایجاد شود و مدیرانی که در شرایط فعلی بتوانند تحولی در کشور ایجاد کنند جایگزین تیم فعلی شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 972

به "نماینده مجلس یازدهم هنوز نیامده خواستار تغییرات جدی در دولت روحانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس یازدهم هنوز نیامده خواستار تغییرات جدی در دولت روحانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید