نادال: دوست دارم مردم جهان مرا به عنوان یک انسان خوب به خاطر داشته باشند نه یک قهرمان

به گزارش مجله سرگرمی، رافائل نادال گفت قهرمانی هایش در تنیس جهان گذرا هستند و دوست ندارد مردم او را به عنوان یک قهرمان به خاطر داشته باشند.

نادال: دوست دارم مردم جهان مرا به عنوان یک انسان خوب به خاطر داشته باشند نه یک قهرمان

به گزارش خبرنگاران، رافائل نادال، تنیسور پرافتخار اسپانیایی و نفر دوم رده بندی جهان می گوید که دوست دارد پس از سرانجام دوران حرفه ای اش مردم جهان بیشتر از یک قهرمان او را به عنوان انسانی خوب به خاطر داشته باشند.

رافائل نادال به روزنامه El Periódico که در شهر بارسلون منتشر می شود، گفت: لحظه های شخصی ام مهمتر از لحظه های ورزش حرفه ای ام هستند. همیشه می گویم ترجیج می دهم به عنوان یک انسان خوب و نه یک قهرمان در خاطر مردم بمانم. وقتی در نهایت همه چیز را محاسبه کنید، عناوین قهرمانی فقط لحظه هایی از خوشبختی و موفقیت هستند. همه این عناوین لحظه ای و گذرا است.

دارنده 20 عنوان قهرمانی گرنداسلم تنیس می گوید برای او خیلی مهم است افرادی که او را می شناسند نظر خوبی درباره اش داشته باشند.

رافائل نادال افزود: موفقیت و جذابیت هایی که باعث برانگیخته شدن احساسات مردم و شرکت ها می شوند، موقتی هستند. این علاقمندی ها بدین خاطر است که چه کاری انجام می دهم و به خاطر اینکه چه شخصیتی هستم، نیست. مهمترین موضوع این است که مردمی که آنها را خوب می شناسید، نظر خوبی درباره شما داشته باشند. تصویری که به جهان ارسال می شود حتی می تواند جعلی ساخته شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1281

به "نادال: دوست دارم مردم جهان مرا به عنوان یک انسان خوب به خاطر داشته باشند نه یک قهرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نادال: دوست دارم مردم جهان مرا به عنوان یک انسان خوب به خاطر داشته باشند نه یک قهرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید