معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم درخشید

به گزارش مجله سرگرمی، معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم با کسب چهار عنوان برتر در بیست و دومین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها درخشید.

معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم درخشید

به گزارش خبرنگار از،معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم در بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها،در بخش گزارش های تولیدی،خبری و گویندگی خبر به چهار عنوان برتر دست یافت.

در بخش گزارش های ویژه با موضوع شعار سال،محبوبه آقانوری خبرنگار صدا و سیمای قم برای گزارش رنج بدون گنج رتبه اول را کسب کرد.

در بخش گزارش های تولیدی و خبری، گزارش های سالک و واکسنی که بلای جان شد،اثر طاهره رئیس جعفری،خبرنگار صدا و سیمای قم به عناوین دوم و سوم بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز دست یافت.

زهرا شعبانی،گوینده خبر صدا و سیمای مرکز قم هم در این جشنواره رتبه سوم گویندگی مجموعه خبر تلویزیونی را به خود اختصاص داد.

پنج هزار و 700 اثر به دبیرخانه بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها ارسال شد که 530 اثر داوری نهایی شد که از این میان 33 اثر عنوان برتر را به خود اختصاص داد.

آیین تجلیل از برگزیدگان بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان ها بیست و پنجم تا تا بیست و هفتم مرداد ماه به میزبانی خراسان شمالی در حال برگزاری است.

ش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 268

به "معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم درخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم درخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید