مشارکت 27 کشور در کنفرانس بازگشت آوارگان سوری، سخنرانی بشار اسد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ایمن سوسان معاون وزیر خارجه سوریه در سخنانی بیان کرد که کنفرانس بازگشت آوارگان سوری امروز چهارشنبه در دمشق شروع خواهد شد. وی در این زمینه بیان کرد: در شروع این کنفرانس بشار اسد رئیس جمهور سوریه به صورت مجازی (ویدئویی) به سخنرانی خواهد پرداخت.

مشارکت 27 کشور در کنفرانس بازگشت آوارگان سوری، سخنرانی بشار اسد

بر اساس این گزارش، معاون وزیر خارجه سوریه در مورد برگزاری کنفرانس مذکور همچنین بیان کرد: کنفرانس بازگشت آوارگان سوری با حضور 27 کشور برگزار خواهد شد. این درحالی است که 12 نهاد بین المللی نیز در کنفرانس مشارکت خواهند داشت.

این مقام سوری در رابطه با اهداف برگزاری کنفرانس بازگشت آوارگان سوری نیز توضیح داد: یکی از اهداف مهم برگزاری کنفرانس بازگشت آوارگان سوری فراهم کردن زمینه برای بازسازی سوریه است به گونه که بتوان از این رهگذر، مقدمات بازگشت آوارگان را فراهم آورد.

وی در ادامه یادآور شد: در این کنفرانس تأکید خواهد شد که جامعه بین الملل باید موانعی را که در راستا بازگشت آوارگان سوری به خانه و کاشانه شان وجود دارد، از سَر راه بردارد. این یک مسأله انسانی است و همگان باید به مسئولیت های خود در این زمینه عمل نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1322

به "مشارکت 27 کشور در کنفرانس بازگشت آوارگان سوری، سخنرانی بشار اسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 27 کشور در کنفرانس بازگشت آوارگان سوری، سخنرانی بشار اسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید