مذاکره وزیر ورزش با سفیر ایتالیا برای بازگشت استراماچونی به ایران

به گزارش مجله سرگرمی، رضایت طرفداران و ادامه روند موفقیت استقلال دغدغه خاطر و سرمایه مدیریتی وزارتخانه است. از همان لحظه اعلام خبر جدایی استراماچونی وزیر ورزش و جوانان از مدیر عامل و هیات مدیره خواست به سرعت برای برطرف این مشکل و استمرار فعالیت سرمربی ایتالیایی اقدام نمایند.

مذاکره وزیر ورزش با سفیر ایتالیا برای بازگشت استراماچونی به ایران

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت: با یاری وزارت خارجه و سفیر ایتالیا در تهران پیگیر بازگشت و ادامه فعالیت استراماچونی هستیم

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به پیگیری های مستمر مسعود سلطانی فر برای حل مسائل سرمربی ایتالیایی تیم استقلال گفت: آقای وزیر از شب گذشته تماس های متعددی با مسئولان وزارت خارجه از جمله دکتر عراقچی و همینطور سفیر ایتالیا در ایران داشته است و امیدواریم بزودی با پیگیری آقای جوزپه پرونه سفیر ایتالیا از بازگشت استراماچونی و ادامه تعهدات او و همراهی با تیم استقلال تهران خبرهای خوبی بشنویم.

ناظمی اضافه کرد: رضایت طرفداران و ادامه روند موفقیت استقلال دغدغه خاطر و سرمایه مدیریتی وزارتخانه است. از همان لحظه اعلام خبر جدایی استراماچونی وزیر ورزش و جوانان از مدیر عامل و هیات مدیره خواست به سرعت برای برطرف این مشکل و استمرار فعالیت سرمربی ایتالیایی اقدام نمایند.

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان مطرح نمود: با پیگیری و دستورات وزیر ورزش و جوانان با برطرف موانع تحمیلی ناشی از تحریم ها، حقوق معوقه سرمربی ایتالیایی تیم استقلال از جهت سیستم بانکی کشور به سرعت در اختیار وی قرار می گیرد.

ناظمی درباره شایعه استعفای مدیر عامل استقلال تهران گفت: فعلا حفظ آرامش طرفداران و تیم استقلال و بازگشت آقای استراماچونی در اولویت اول است و در این مورد بعدا اطلاع رسانی می کنیم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 533

به "مذاکره وزیر ورزش با سفیر ایتالیا برای بازگشت استراماچونی به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره وزیر ورزش با سفیر ایتالیا برای بازگشت استراماچونی به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید