مدافعان سلامت همراه با کارگران نمونه اصفهان تجلیل می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: امسال در جشنواره امتنان از کارگران و واحدهای نمونه اقتصادی علاوه بر معرفی کارگران و واحدهای نمونه از مدافعان بخش سلامت نیز قدردانی خواهد شد.

مدافعان سلامت همراه با کارگران نمونه اصفهان تجلیل می شوند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، احمدرضا پرنده با اشاره به انتشار فراخوان ثبت نام این جشنواره اضافه کرد: امسال در سی و دومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید بدنبال این هستیم تا از تلاشگران نمونه عرصه بهداشت و درمان و مقابله با کرونا نیز تجلیل شود.

وی شرح داد: این 2 قشر در شرایط شیوع گسترده کرونا و برغم خطر ابتلا، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در خط مقدم نبرد با کرونا و تحریم ها ایستادند و با تامین سلامت مردم و تهیه کالاهای مورد نیاز، نقش مهمی در کاهش نگرانی های آحاد جامعه ایفا می کنند.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان خاطرنشان کرد: جشنواره مزبور هر سال با هدف تجلیل از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در 2 مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

وی ترویج روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تولید، انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان عرصه کار و تلاش در فرایند توسعه جامعه در زُمره اهداف برگزاری سی و دومین جشنواره امتنان در استان اصفهان خاطرنشان کرد.

پرنده گفت: ثبت نام سی و دومین جشنواره تجلیل ازکارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه اقتصادی استان از 14 آبان آغاز شد و تا 14 آذر ادامه خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که اطلاع رسانی لازم در این زمینه با کمک رسانه ها، دستگاه های اجرایی و جامعه کار و تولید استان انجام شودتا نخبگان جامعه کارگری برای ثبت نام در این جشنواره ترغیب و شناسایی شوند.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از کارگران، گروه های کار و کارفرمایان در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی استان خواست تا در مدت زمان تعیین شده در سامانه emtenan.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

به گفته وی ارائه شیوه های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری، افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه های داخلی و خارجی از جمله شاخص هایانتخاب کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در مجموع سه هزار و700 نفر در این جشنواره ثبت نام کردند که یک هزار و 87 نفر به مرحله داوری راه یافتند و در نهایت 16 نفر از آنها بعنوان کارگران، گروه های کار و کارفرمایان نمونه در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی نمونه استانی معرفی شدند.

از ابتدای شیوع کرونا(اسفند 98) تا به امروز حدود 140 نفر از مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا به شهادت رسیده اند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1332

به "مدافعان سلامت همراه با کارگران نمونه اصفهان تجلیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافعان سلامت همراه با کارگران نمونه اصفهان تجلیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید