لغو سه بازی سری A با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا

به گزارش مجله سرگرمی، در پی افزایش نگرانی ها و تشدید هشدارها درباره شیوع ویروس کرونا در ایتالیا سه بازی از لیگ دسته اول فوتبال این کشور لغو شد.

لغو سه بازی سری A با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور لحظه آخری ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، پس از لغو 43 بازی در دسته های دوم، سوم و چهارم فوتبال ایتالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا در دو منطقه لمباردی و ونتو، شب گذشته (شنبه) سه بازی از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، سری A نیز لغو شد. این خبر را جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا در یک نشست خبری دیروقت گفت. او گفت: وزیر ورزش، وینچنزو اسپادافورا میخواهد تمامی رویدادهای ورزشی روز یکشنبه در مناطق ونتو و لمباردی را لغو کند.

در همین حال جوزپه سالا، شهردار میلان نیز تأیید کرد که ملاقات تیم های اینتر و سامپدوریا که قرار بود 23:15 در استادیوم سن سیرو برگزار گردد، لغو شده است. جورجو گوری، شهردار برگامو نیز تأیید کرد که مصاف تیم های آتالانتا - ساسولو و هلاس ورونا - کالیاری به زمان دیگری موکول شده است.

سرعت بالای شیوع ویروس کرونا باعث شده، بخش های از دو منطقه لمباردی و ونتو در قرنطینه کامل باشند و مدارس و ادارات آنها نیز تعطیل شوند.

تا کنون دو مورد مرگ و میر در ایتالیا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده و این در حالیست که منابع رسمی از ابتلای 79 شخص دیگر در این کشور خبر می دهند. از این تعداد 47 نفر در منطقه لمباردی، 17 نفر در منطقه ونتو، 2 نفر در منطقه امیلیا رومانیا، دو نفر (توریست) در منطقه لاتزیو و یک نفر در منطقه پیدمونت حضور داشته اند. ایتالیا به صورت رسمی تأیید کرد که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور بالاترین میزان در تمام کشورهای اروپایی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 809

به "لغو سه بازی سری A با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو سه بازی سری A با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید