قهرمانی و نایب قهرمانی صفی و چراغی در رقابت های تنیس بین المللی جوانان

به گزارش مجله سرگرمی، مسابقات بین المللی تنیس جوانان پس از یک هفته برگزاری به میزبانی هیات تنیس فارس با معرفی نفرات برتر و برگزاری مراسم اختتامیه سرانجام یافت.

قهرمانی و نایب قهرمانی صفی و چراغی در رقابت های تنیس بین المللی جوانان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، در آخرین روز پیکارهای بین المللی تنیس جوانان در شیراز، دختران کشورمان در فینال به مصاف حریفان خود رفتند.

در فینال بخش انفرادی مشکات الزهرا صفی از ایران با نتیجه 2 بر 1 مقابل درسا چراغی به رجحان رسید و قهرمان شد، چراغی در صندلی دوم ایستاد و ماندگار فرزامی، دیگر نماینده ایران به همراه تنیسوری از لهستان عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دو نفره زوج لهستان و ترکیه در صندلی نخست ایستاد، زوج مهتا خانلو و مشکات الزهرا صفی از ایران نایب قهرمان شد و تیم ترکیه به همراه تیم درسا چراغی و فاطمه سادات زنجانی از ایران سوم شدند.

در بخش پسران نیز نماینده روسیه مقابل تنیسوری از چک به پیروزی رسید و قهرمان شد، بازیکن چک در صندلی دوم ایستاد و آریا روغنی و امیرمحمد کچبی سوم مشترک شدند.

در بخش دو نفره تیم ایران با ترکیب سینا مقیمی و امیرمحمد کچبی با پیروزی 2 بر 1 مقابل آرین اسماعیل پور فلاح از ایران و کیان کاظمی از آلمان عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم های مشخص معظم و سیاوش شیردل و امیرمحمد جمشیدی و آریا روغنی در صندلی سوم مشترک ایستادند.

در جدول اصلی بخش پسران 32 تنیسور از کشورهای ایران، اوکراین، بلاروس، اقتصادی، آلمان و چک و در بخش دختران 29 تنیسور از کشورهای ایران، بلژیک، ترکیه و لهستان حضور داشتند.

سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده امین مهدویان، داور نشان سفید کشورمان بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 453

به "قهرمانی و نایب قهرمانی صفی و چراغی در رقابت های تنیس بین المللی جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی و نایب قهرمانی صفی و چراغی در رقابت های تنیس بین المللی جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید