قرارداد نجومی و عجیب وریا غفوری با استقلال لو رفت!

به گزارش مجله سرگرمی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال در شرایطی شب گذشته بعد از تعویض خود آن حرکات عجیب را انجام داد که در ابتدای همین فصل قرارداد خود را چند برابر کرد.

قرارداد نجومی و عجیب وریا غفوری با استقلال لو رفت!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، غفوری فصل گذشته قراردادی دو ساله با امیرحسین فتحی منعقد کرد که آن قرارداد 2 ساله به مبلغ 2 میلیارد و دویست میلیون تومان بود و برای این فصل قرارداد این بازیکن به 2 میلیارد و هفتصد میلیون به صورت اتوماتیک افزایش پیدا می کرد، اما در کمال تعجب و بعد از جدایی فتحی، غفوری شبانه به همراه خسرو حیدری و آرش برهانی که هنوز نقش آن ها در جابجایی این فصل معین نشده راهی هتل آزادی شده و قرارداد قبلی را فسخ و قراردادی جدید منعقد کردند!

دلیل این اقدام هنوز معین نیست چرا مدیریت وقت استقلال قرارداد قبلی را فسخ نموده و قراردادی جدید امضا نموده، اما امضای این اقدام رقمی حدود 8 میلیارد تومان به باشگاه تحمیل نموده است. بازیکنی که نقدها فراوانی به مدیریتش به عنوان کاپیتان به وی وارد است، در این سال ها به جای جمع کردن حواشی، خودش عامل ایجاد آن ها بوده است. این بازیکن شب گذشته بعد از تعویض خود با رفتاری عجیب و لگد به بطری آب، مستقیم راهی رختکن شد و قبل از خاتمه بازی ورزشگاه آزادی را ترک کرد. سوال اینجاست چرا باید یک بازیکن در حالی که با باشگاهش قرارداد دارد، با دو نفر از نزدیکان احمد سعادتمند قرارداد خود را فسخ کند و دوباره قراردادی به مبلغ 6 و 8 میلیارد تومان امضا کند و سپس به جای ایجاد آرامش، تیم صدر جدول را وارد حاشیه کند؟

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1485

به "قرارداد نجومی و عجیب وریا غفوری با استقلال لو رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد نجومی و عجیب وریا غفوری با استقلال لو رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید