فرماندار گفت: مشارکت 30 درصدی مشهدی ها در انتخابات تا ساعت 16

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/خراسان رضوی فرماندار مشهد گفت: تا ساعت 16 مشارکت در مشهد و کلات حدود 30 درصد بوده و در موج دوم با استقبال خوبی روبرو خواهیم شد.

فرماندار گفت: مشارکت 30 درصدی مشهدی ها در انتخابات تا ساعت 16

محمدرضا هاشمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز با تلاش همه عوامل چه هیات های اجرایی، چه نظارت، چه بازرسی و چه دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی انتخابات در 1520 شعبه اخذ رای به موقع شروع شد و دغدغه ای نداشتیم، تعرفه نیز به مقدار کافی در اختیار شعب قرار گرفته بود.

وی بیان نمود: ما در ایام جمعه دو موج داریم که یکی قبل اذان ظهر بود. اکنون نیز زمان قانونی رای گیری تا ساعت 18 است که امیدواریم تمدید شود.

هاشمی گفت: تا به امروز مشارکت در مشهد و کلات حدود 30 درصد بوده و در موج دوم با استقبال خوبی روبرو خواهیم شد.

فرماندار مشهد در خصوص تمدید زمان رای گیری، مطرح نمود: زمان رای گیری حتما تمدید خواهد شد و اگر تا 12 شب هم نیاز باشد و با استقبال روبرو شویم، این فرایند را ادامه می دهیم، به استاندار پیشنهاد داده و استاندار نیز به وزارت کشور اعلام می کنند.

وی با اشاره به اینکه کوچک ترین مساله امنیتی نداشتیم، شرح داد: از 1520 شعبه اخذ رای حداکثر 7 شعبه آفلاین و مابقی شعب 100 درصد آنلاین بود. به عنوان حرکت اول که از دستگاه احراز هویت استفاده شد کار خوبی بود و امیدواریم در دوره های آینده انتخابات 100 درصد تمام الکترونیک باشد که هم فرایند کار تسریع خواهد شد و هم دقت در انجام کار خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 819

به "فرماندار گفت: مشارکت 30 درصدی مشهدی ها در انتخابات تا ساعت 16" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار گفت: مشارکت 30 درصدی مشهدی ها در انتخابات تا ساعت 16"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید