فدراسیون دلال ها را از اطراف فوتسال دور کند، سکوت ما از رضایت نیست

به گزارش مجله سرگرمی، حسین شمس در تبادل نظر با خبرنگاران، در واکنش به گزارش پرسه یک دلال اطراف کمیته فوتسال گفت: من هم شنیده ام که آدم های بدنامی اطراف کمیته فوتسال هستند که اگر بخواهند وارد فوتسال شوند، صدایمان در خواهد آمد. همین جا به مسئولان فدراسیون فوتبال می گویم که اگر این آدم ها وارد فوتسال شوند، ساکت نمی نشینیم. چند وقت در این ارتباط سکوت کردیم اما سکوت ما از رضایت نیست و بیشتر به خاطر حفظ آرامش تیم ملی فوتسال قبل از حضور در جام جهانی است.

فدراسیون دلال ها را از اطراف فوتسال دور کند، سکوت ما از رضایت نیست

کارشناس و مدرس بین المللی فوتسال ایران اعلام کرد: یکی از این آدم ها دلالی است که چند سال پیش در ساختمان فدراسیون فوتبال دستگیر شد و دو هفته در زندان به سر برد. شنیده ام او این روزها دور و بر کمیته فوتسال است. توصیه ام به مسئولان کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال قطع همکاری با این فرد و دور کردنش از فوتسال است وگرنه با حسین شمسی روبرو هستید که از پست و مقام می گذرد تا فوتسال را زنده نگه دارد.

شمس اضافه کرد: در مراسمی که چند روز پیش از سوی وحید شمسایی تدارک دیده شده بود، مهرداد سراجی رئیس کمیته فوتسال را دیدم. بنده دشمن کمیته فوتسال نیستم و تا زمانی که آقایان کار را خوب انجام بدهند، از آنها حمایت می کنم. اگر پایشان را کج بگذارند و به حضور این آدم ها اطراف فوتسال ادامه بدهند، صدایمان در خواهد آمد.

وی یادآور شد: توصیه می کنم این آدم ها را از اطراف فوتسال دور نمایند وگرنه دفعه بعد مجبور می شوم اسم آقایانی که دستگیر شدند و دو هفته در زندان بودند را اعلام کنم. نمی گذاریم فوتسال به محل رفت و آمد دلال ها تبدیل گردد و بلای فوتبال بر سر فوتسال هم بیاید.

شمس در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرنگاران درباره لغو تورنمنت صدرا و بازی محبت آمیز با ژاپن برای تیم ملی فوتسال ایران گفت: متاسفانه حرف کارشناسان در فوتسال اهمیت ندارد. چند هفته پیش اصرار می کردیم که تیم ملی به تورنمنت تایلند برود ولی با حرف ما لجبازی کردند و گفتند تیم ملی به تورنمنت صدرا برود. در نهایت هم صدرا لغو شد هم بازی با ژاپن.

وی با اشاره به اقدامات فدراسیون فوتبال برای اعلام حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت تایلند، اضافه کرد: خوشبختانه تورنمنت تایلند 12 روز عقب افتاده است و روز 22 جولای (31 تیر) برگزار می گردد. حدود یک ماه فرصت باقی مانده و فدراسیون فوتبال در صدد است حضور تیم ملی را در تایلند قطعی کند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال اضافه کرد: با لغو تورنمنت صدرا، حضور در تایلند و ملاقات با تیم هایی که احتمالاً سطح بالا خواهند بود، قطعاً به سود تیم ملی است. آنطور که بنده شنیده ام، 6 تیمی که به جام جهانی لیتوانی راه یافته اند، در تورنمنت تایلند حضور خواهند داشت. ترس از تورنمنت تایلند بی فایده است. اگر در مسابقات تایلند پیروز شویم که اعتماد به نفس بازیکنان بالا می رود. اگر هم ببازیم، نقاط ضعفمان را متوجه می شویم.

شمس در مورد اسامی تیم های حاضر در تورنمنت تایلند، توضیح داد: هنوز لیست جدیدی از تیم ها ندیده ام. شاید آرژانتین، ونزوئلا، بلاروس و کشورهایی از این دست در تورنمنت تایلند باشند. احتمالاً بعد از اعلام حضور ایران، اسامی سایر کشورها هم معین می گردد. به هر حال هرچه که باشد، سطح تیم های تایلند از تیم هایی مثل ارمنستان که قرار بود در تورنمنت صدرا شرکت نمایند، بالاتر است!

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در سرانجام در مورد اضافه شدن محمد هاشم زاده به کادر فنی تیم ملی هم گفت: هاشم زاده گزینه خوبی است. او چند سال کنار ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی بوده و با فضای این تیم آشنا است. هاشم زاده چهره دوست داشتنی فوتسال است که آنالیزهایش هم فوق العاده است. بازگشت او را به فال نیک می گیرم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1709

به "فدراسیون دلال ها را از اطراف فوتسال دور کند، سکوت ما از رضایت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون دلال ها را از اطراف فوتسال دور کند، سکوت ما از رضایت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید