علی فتح الله زاده از هیات مدیره استقلال استعفا کرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، علی فتح الله زاده ظهر امروز با انتشار پیامی خطاب به مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از سمت خود به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا کرد.

علی فتح الله زاده از هیات مدیره استقلال استعفا کرد

متن پیغام فتح الله زاده به توضیح زیر است:

جناب آقای دکتر مسعود سلطانی فر

وزیر محترم ورزش و جوانان

احتراماً، بعد از نظر لطف جنابعالی و مجمع محترم در انتصاب اینجانب به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پیرو مذاکرات و توافقات صورت گرفته، حال که شرایط تیم به شرایط بهتری رسیده و مسائل ناشی از جدایی مربی سابق و استعفای مدیرعامل محترم با انتصاب سرپرست مدیریت و سرمربی تیم در حال حل شدن بوده، از آن مقام محترم خواهشمندم با استعفای اینجانب موافقت فرمایید.

بدیهی است خدمت به طرفداران عزیز استقلال آرزوی من و همه خدمتگزاران استقلالی است، اما همانطوری که یک روز با حضورم در صحنه و سمت اجرایی به تیم محبوبم یاری رسان بودم، امروز بر این نظرم که برخلاف میل باطنی با استعفا و عدم حضور خود می توانم به باشگاه یاری کنم و فضای خدمت را برای دیگر عزیزان فراهم نمایم تا از توان آنها در امر سیاستگذاری و نظارت بر امور باشگاه استفاده گردد.

امیدوارم همکاری اینجانب در دوران کوتاه اخیر برای این باشگاه مثمرثمر بوده باشد.

قبلاً از حسن نظر و توجه جنابعالی نهایت تشکر و قدردانی را دارم و برای شما آرزوی توفیق روز افزون را از درگاه خداوند خواستارم.

به گزارش خبرنگاران، علی فتح الله زاده پیش از این هم اقدام به استعفا نموده بود که مورد پذیرش قرار نگرفته بود. فتح الله زاده صراحتا عنوان نموده بود که برای مدیرعاملی به باشگاه استقلال آمده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 761

به "علی فتح الله زاده از هیات مدیره استقلال استعفا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی فتح الله زاده از هیات مدیره استقلال استعفا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید