عراق، استقرار نیروهای حشد شعبی در مرز دیالی و صلاح&zwnjالدین برای سرکوب بقایای داعش

به گزارش مجله سرگرمی، حشد شعبی عراق امروز از آغاز طرح استقرار نیروهای خود در نقاط مواصلاتی در حد فاصل دیالی و صلاح الدین برای تامین امنیت این مناطق خبر داد.

عراق، استقرار نیروهای حشد شعبی در مرز دیالی و صلاح&zwnjالدین برای سرکوب بقایای داعش

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، صادق الحسینی سخنگوی محور دیالی حشد شعبی عراق در مصاحبه با وبسایت المعلومه گفت که طرح استقرار نیروها در نقاط مواصلاتی در مناطق میان استان دیالی و صلاح الدین در چارچوب مرحله دوم از عملیات نظامی که روز گذشته با مشارکت یگان های 4 تیپ حشد شعبی و تلاش فراوان مهندسی نظامی اجرا شده بود، آغاز شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

الحسینی اضافه نمود که این اقدام با هدف پیگرد بقایای داعش و سرکوب آنها به ویژه در تپه ها و دره ها و برخی مناطق کشاورزی صورت می گیرد.

وی تاکید کرد که نیروهای امنیتی دیالی و صلاح الدین در آن واحد از روستاهای آزادشده این مناطق در برابر هرگونه تجاوز و احتمال وقوع حملات تروریستی محافظت می کنند.

صادق الحسینی در این زمینه به نقش موثر حشد شعبی در حفاظت از این مناطق با هماهنگی ارتش اشاره و گفت که مرحله بعدی عملیات ها مربوط به بازگشت خانواده های آواره و تامین امنیت آنهاست که یک وظیفه ملی و انسانی محسوب می شود و حشد شعبی هرگز از این مسئولیت شانه خالی نخواهد کرد.

امروز همچنین تیپ 43 حشد شعبی با مشارکت نیروهای امنیتی یک عملیات امنیتی برای پیگرد بقایای گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین ترتیب داد.

بر اساس این گزارش نیروهای حشد شعبی و نیروهای امنیتی طبق برنامه ریزی اجرا شده در حال پیگرد بقایای داعش در مناطق تعیین شده هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1378

به "عراق، استقرار نیروهای حشد شعبی در مرز دیالی و صلاح&zwnjالدین برای سرکوب بقایای داعش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، استقرار نیروهای حشد شعبی در مرز دیالی و صلاح&zwnjالدین برای سرکوب بقایای داعش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید