عبور از رکورد فراوری یک سال گذشته ایران خودرو دیزل طی 9 ماه

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- شرکت ایران خودرو دیزل توانست با فراوری سه هزار و 702 دستگاه خودروی تجاری سنگین و نیمه سنگین، از رکورد فراوری سال گذشته عبور کند.

عبور از رکورد فراوری یک سال گذشته ایران خودرو دیزل طی 9 ماه

به گزارش خبرنگاران، فرشاد مقیمی در حاشیه مراسمی که به همین مناسبت در ایران خودرو دیزل برگزار گردید، با اشاره به عبور از رکورد فراوری سال گذشته در روزهای ابتدایی نهمین ماه سال، گفت: نه تنها شاهد افزایش فراوری در شرکت ایران خودرو دیزل هستیم، بلکه در تنوع سازی محصولات و فراوری محصولات تازه در حوزه تجاری و باری، دستاوردهای خوبی با همت کارگران توانمند و مدیران سخت کوش رقم خورده است.

وی ضمن اظهار امیدواری نسبت به دستیابی فراوری سالانه حدود 15 هزار دستگاه خودرو در این شرکت، توضیح داد: علاوه بر این که تقاضا برای این حجم از فراوری در کشور وجود دارد، حاکمیت نیز حمایت های بسیار خوبی را در دست اجرا دارد و در قانون بودجه 1401 پیشنهادهای خوبی مطرح شده است.

مقیمی توضیح داد: در آینده ای نزدیک، شاهد رونق بیش تری در حوزه خودروهای سنگین در کشور خواهیم بود .

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که زمینه هایی فراهم شده تا در آینده ای نزدیک محصولات ایران خودرو دیزل به سایر کشورها صادر شوند، اظهار امیدواری کرد، در سال آینده جشن صادرات محصولات این شرکت و زیرمجموعه آن برگزار گردد.

وی توضیح داد: در حوزه کیفیت، در یک سال گذشته، محصولات ایران خودرو دیزل بالاترین رکورد و ارتقای ستاره کیفی را داشته و در حوزه فراوری نیز، رکورد 10 سال گذشته در سال 99 شکسته شده، سال جاری نیز تا خاتمه آبان ماه، از رکورد فراوری سال 99 عبور نموده است.

مقیمی با بیان این که برای سال آینده رشد صد درصدی فراوری را در ایران خودرو دیزل هدف گذاری نموده ایم، توضیح داد: پیش بینی ما، فراوری هفت هزار و 200 دستگاه خودرو تا خاتمه سال و برنامه سال آینده، فراوری حدود 15 هزار دستگاه است.

وی با اشاره به کوشش های ویژه شرکت های زیرمجموعه ایران خودرو دیزل نظیر چرخشگر، ایدم، گواه، محور خودرو و... در دستیابی به هدف عبور از رکورد فراوری، گفت: شرکت ساپکو نیز در حوزه تامین محصولات کوشش های ویژه ای نموده است که قدردان آن هستیم.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل نیز در حاشیه این مراسم، با بیان این که در حوزه محصولات تازه، در یک سال گذشته، شش محصول وارد چرخه فراوری شد، اظهار کرد: تا خاتمه آبان ماه، از رکورد فراوری سال قبل عبور کردیم و در ماه های خاتمهی سال هم به مقدار هشت ماه گذشته فراوری خواهیم داشت.

جواد توسلی مهر، اضافه نمود: اصلاح ساختار اقتصادی ایران خودرو دیزل بهبود چشم گیری را در پی داشته و در حوزه بازار سرمایه نیز شاهد بالاترین رضایت سهام داران خرد و کلان از این شرکت هستیم.

مدیرعامل ساپکو نیز گفت: ایران خودرو دیزل گام های بسیار خوبی در جهت خودکفایی برداشته است و قطعاتی که در گذشته از کشورهای خارجی تامین می شده، اکنون داخلی سازی می گردد.

عادل پیرمحمدی اضافه نمود: در حال حاضر کشنده تازه ایران خودرو دیزل، مراحل طراحی خود را طی می نماید و ما نیز در حوزه تامین قطعات و خودکفایی در کنار این شرکت هستیم و امید است که این محصول کاملا داخلی سازی شده در آینده نزدیک به بازار عرضه گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1936

به "عبور از رکورد فراوری یک سال گذشته ایران خودرو دیزل طی 9 ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور از رکورد فراوری یک سال گذشته ایران خودرو دیزل طی 9 ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید