طرح های مالی مشترک قزوین - اندونزی با موضوع صادرات اجرا گردد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: طرح های مشترک سرمایه گذاری با کشور اندونزی باید با محور صادرات انجام گردد تا شاهد گسترش روابط بین الملل استان قزوین و حضور تجار قزوینی در عرصه های جهانی باشیم.

طرح های مالی مشترک قزوین - اندونزی با موضوع صادرات اجرا گردد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از قزوین، علی پرزحمت ظهر امروز در دیدار با سفیر اندونزی با استاندار و مسئولان استان قزوین گفت: با توجه به جمعیت بالای کشور اندونزی و همچنین مسلمان بودن این کشور بستر فراوری مواد غذایی حلال با همکاری بازرگانان استان قزوین فراهم است.

وی اعلام کرد: توافق سرمایه گذاری بین کشور اندونزی و استان قزوین در حوزه صنایع چوبی امضا شده که گامی موثر در رونق مالی استان قزوین و سوددهی برای تجار اندونزی به شمار می رود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ادامه داد: بستر سرمایه گذاری کشور اندونزی در حوزه نساجی، مواد غذایی از جمله شیر و گوشت استان قزوین نیز فراهم است.

پرزحمت با اشاره به اهمیت صادرات اعلام کرد: طرح های مشترک سرمایه گذاری با کشور اندونزی باید با محور صادرات انجام گردد تا شاهد گسترش روابط بین الملل استان قزوین و حضور تجار قزوینی در عرصه های جهانی باشیم.

وی ادامه داد: جذب سرمایه گذاران خارجی در اولویت استان قزوین بوده چرا که استان قزوین از موقعیت جغرافیایی خوبی و همچنین بستر سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی متعدد برخوردار است و باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بر آمادگی همکاری همه جانبه با تجار کشور اندونزی تاکید نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 410

به "طرح های مالی مشترک قزوین - اندونزی با موضوع صادرات اجرا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های مالی مشترک قزوین - اندونزی با موضوع صادرات اجرا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید