شهرداری تکلیف استادیوم های سرخابی را معین کرد

به گزارش مجله سرگرمی، شهردار منطقه 19 اعلام نمود که در جریان تهاتر استادیوم های استقلال و پرسپولیس، زمین های وزارت ورزش برای ساخت و توسعه مترو آزاد می گردد.

شهرداری تکلیف استادیوم های سرخابی را معین کرد

به گزارش خبرنگاران، علی توکلی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص انتشار بعضی اخبار مبنی بر اینکه شهردار تهران در نظر دارد مالکیت دو استادیومی را که در اختیار دو تیم استقلال و پرسپولیس گذاشته به آنها منتقل کند، گفت: شهرداری تهران از دوره قبلی مدیریت شهری، به مدت 5 سال خدمات رایگانی را به دو تیم استقلال و پرسپولیس ارائه نموده است و حالا قرار داد با این دو تیم به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه باتوجه به اتمام زمان قرار داد از شهرداری درخواست کردیم تا نسبت به مشخص تکلیف این دو استادیوم اقدام نمایند، اضافه کرد: انتها پس از رایزنی های متعدد، شهرداری تهران این دو استادیوم را در قالب تهاتر با وزارت ورزش دراختیار آنها قرار خواهد داد.

توکلی در خصوص جزئیات این تهاتر اضافه کرد: این دو استادیوم را در قالب تهاتر با وزارت ورزش دراختیار آنها قرار می گیرد و این وزارتخانه در منطقه 14 زمین هایی دارد که شهرداری می تواند در این زمین ها در راستای توسعه مترو، ایستگاه بسازد.

به گزارش ایسنا، استادیوم امام رضا (ع) در منطقه 18 با 44 هزار مترمربع زمین در اختیار آبی پوشان و استادیوم شهید کاظمی در منطقه 19 تهران با مساحت 90 هزار مترمربع به سرخپوشان واگذار شده بود و حالا آنگونه که شهردار تهران در حاشیه افتتاح تالار مشاهیر ورزش در موزه کمیته ملی المپیک به خبرنگاران گفته قرار است به زودی مالکیت این دو استادیوم به این تیم ها برسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1100

به "شهرداری تکلیف استادیوم های سرخابی را معین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری تکلیف استادیوم های سرخابی را معین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید