شناسایی 21 مورد ابتلا به آنفلوآنزا در هرمزگان، شیوع کرونا رو به نزول

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با استقبال مناسب مردم هرمزگان از واکسیناسیون عمومی، تا به امروز 93 درصد مردم استان اقدام به تزریق یک دُز و 66 درصد مردم اقدام به تزریق هر دو دُز واکسن کرده اند.

شناسایی 21 مورد ابتلا به آنفلوآنزا در هرمزگان، شیوع کرونا رو به نزول

علی رئوفی صبح امروز (16 آبان ماه) در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به آخرین شرایط شیوع کرونا در استان، عنوان کرد: علی رغم سیر صعودی کرونا در سطح جهان و برخی نقاط کشور فرایند شیوع این بیماری در هرمزگان با توجه به استقبال گسترده از واکسیناسیون عمومی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی سیر نزولی دارد.

وی در همین خصوص، افزود: شش شهرستان هرمزگان در شرایط آبی کرونایی و مابقی شهرستان های استان در شرایط زرد قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به شیوع آنفلوآنزا در استان، شرح داد: در هرمزگان 21 مورد ابتلا به آنفلوآنزا شناسایی شده است که متاسفانه یک نفر از مبتلایان فوت کرده است.

رئوفی گفت: با توجه به کاهش محدودیت های کرونایی و افزایش بازگشایی مشاغل و شروع فعالیت مدارس و دانشگاه ها افرادی که اقدام به تزریق واکسن نکرده اند نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی در همین خصوص، افزود: بزرگان، نخبگان، افراد تاثیر گذار و صداوسیما با آگاهی بخشی در جامعه کسانی را که اقدام به تزریق واکسن نکرده اند نسبت به تزریق واکسن تشویق و ترغیب کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی برای جلوگیری از توسعه موج دیگر ویروس ضروری است.

وی با اشاره به آمار تزریق واکسن در هرمزگان، شرح داد: با توجه به استقبال خوب مردم از واکسیناسیون عمومی در کل هرمزگان در مجموع 93 درصد مردم استان یک دُز واکسن و 66 درصد هر دو دُز واکسن را تزریق کرده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1923

به "شناسایی 21 مورد ابتلا به آنفلوآنزا در هرمزگان، شیوع کرونا رو به نزول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 21 مورد ابتلا به آنفلوآنزا در هرمزگان، شیوع کرونا رو به نزول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید