سی ان ان: ترامپ هیچ گاه این قدر تنها نبوده است

به گزارش مجله سرگرمی، جیم آکوستا خبرنگار شبکه تلویزیونی سی ان ان که اخبار مربوط به دونالد ترامپ در دوران ریاست جمهوری وی را پوشش می داد، گفت که ترامپ در لحظات آخر زمامداری، غمگین و تنها بود.

سی ان ان: ترامپ هیچ گاه این قدر تنها نبوده است

به نقل از سی ان ان، ترامپ صبح روز چهارشنبه به هنگام خداحافظی از کاخ سفید، قبل از اینکه به همراه خانواده و اصحاب رسانه از جمله آکوستا سوار هواپیمای ویژه رئیس جمهوری شود، در میان جمع اندک 200 نفره ای قرار گرفت.

آکوستا گفت: منظره ای غم انگیز و رقت بار بود. هیچ گاه او را در تمام مدت حضور در سطح سیاست های ریاست جمهوری، اینگونه تنها ندیده بودم.

آکوستا که اکنون گزارشگر ارشد مسائل داخلی سی ان ان است، گفت که ترامپ می توانست سرانجام متفاوتی داشته باشد، اگر به شورش منتهی به حمله به ساختمان کنگره دامن نمی زد.

وی تاکید کرد که ترامپ پس از آن حمله، اعتبار باقی مانده اش را در نزد بسیاری از حامیان خود از دست داد.

ترامپ پس از تحریک شورش در کنگره، از حضور در توئیتر منع شد و تا حد زیادی از انظار عمومی دور ماند به جز انتشار چند پیام ویدئویی کوتاه و آخرین سخنرانی اش که در جمع هواداران خود به هنگام ترک کاخ سفید انجام داد.

در این میان، آکوستا پیش بینی کرد که ترامپ نخواهد توانست برای مدتی طولانی ساکت بماند.

وی افزود: فکر می کنم این شرایط موقتی است. نیروهای سیاسی پوپولیستی که ترامپ را به کاخ سفید فرستادند، از پتانسیل بازگشت در روزهای آینده برخوردارند. تصور می کنم ترامپ دستکم هدایت یک حرکت حاشیه ای را در این کشور برعهده می گیرد.

آکوستا تاکید کرد که با محبوبیت پایین ترامپ در روزهای سرانجامی زمامداری اش، وی احتمالا قادر نخواهد بود هدایت یک حزب سیاسی بزرگ را برعهده گیرد و یا پیروز به بازگشت به ریاست جمهوری شود.

به گفته آکوستا، ترامپ دوست دارد خود را با گروور کلولند مقایسه کند که تنها رئیس جمهوری بود که دو دوره ناپیوسته در این سِمت خدمت کرد. اما کلولند زمانی که برای بار دوم پیروز انتخابات شد، محبوبتر از ترامپ بود.

آکوستا با وجودی که ترامپ اکنون فاقد قدرت است، همچنان وی را ارباب دروغ ها می نامد و معتقد است که نباید از وی غافل شد.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1464

به "سی ان ان: ترامپ هیچ گاه این قدر تنها نبوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی ان ان: ترامپ هیچ گاه این قدر تنها نبوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید