سراج: پس از اخراج بازیکن سپاهان بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، قلعه نویی استاد ماست

به گزارش مجله سرگرمی، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عملکرد تیمش بعد از اخراج بازیکن سپاهان را مطلوب ارزیابی کرد.

سراج: پس از اخراج بازیکن سپاهان بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، قلعه نویی استاد ماست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، بهنام سراج در نشست خبری پس از ملاقات سپاهان و صنعت نفت آبادان در هفته بیست وششم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: در دو ملاقات گذشته موقعیت های زیادی روی دروازه حریفان مان ایجاد کردیم، اما در گلزنی ناموفق بودیم. در این ملاقات 45 دقیقه توپ و میدان را در اختیار داشتیم و از تمام نیروهای تهاجمی خود استفاده کردیم.

وی توضیح داد: در فوتبال اگر گل نزنی گل می خوری. از دقیقه 20 به بعد فوتبال خوبی بازی کردیم و در نیمه دوم نیز مالکیت بازی را در اختیار داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان سپاهان پس از 10 نفره شدن جانانه جنگیدند و به دنبال پیروزی در این ملاقات بودند و به این باشگاه تبریک می گویم. تیمی که به دنبال پیروزی است باید با تمام توان خود بازی کند.

سراج بیان نمود: در خط دفاع و دروازه امروز خوب عمل کردیم اما در گلزنی مشکل داریم که باید آن را برطرف کنیم.

وی درباره اعتراض به داور این ملاقات اضافه کرد: اگر فیلم بازی را مشاهده کنید حتی یک کلمه نیز با داور صحبت نکردم و زمان وقت استراحت با داور درباره صحنه گل سپاهان که قبل از آن خطا بود، صحبت کردم. امیر قلعه نویی استاد ماست و به نیمکت خود نیز تذکر دادم هیچ کس حق صحبت با سرمربی تیم حریف را ندارد.

172، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1145

به "سراج: پس از اخراج بازیکن سپاهان بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، قلعه نویی استاد ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سراج: پس از اخراج بازیکن سپاهان بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، قلعه نویی استاد ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید