زنده روح: تعطیلی لیگ برتر به سود گل گهر نبود، به انتها رساندن مسابقات چالش برانگیز است

به گزارش مجله سرگرمی، احمد زنده روح هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان تاکید نمود که تعطیلی مسابقات لیگ برتر به ضرر این تیم تمام شد.

زنده روح: تعطیلی لیگ برتر به سود گل گهر نبود، به انتها رساندن مسابقات چالش برانگیز است

احمد زنده روح در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با شرایط فعلی فوتبال ایران و تعطیلی مسابقات گفت: این شرایط دیگر خسته کننده شده است، هر چند که چاره ای هم نداریم و در بیشتر کشورها این شرایط وجود دارد. ما مدت ها است به صورت انفرادی تمرین می کنیم و کادرفنی هم با تصاویری و فیلم هایی که ارسال می کنیم در جریان تمرینات ما قرار دارند. فعلا که چیزی معین نیست و باید صبر کنیم تا ببینیم چه شرایطی ایجاد خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازی های لیگ برتر باید ادامه پیدا کند؟ مطرح کرد: ما در حال از دست دادن زمان هستیم و از طرفی واقعا معین نیست این ویروس چه زمانی ریشه کن می گردد. با این شرایط به خاتمه رساندن لیگ چالش برانگیز است و بهتر است که لیگ تعطیل گردد تا فصل آینده هم خراب نگردد. البته در این زمینه فدراسیون فوتبال تصمیم گیرنده است و باید دید مسئولان چه راهکاری را در نظر می گیرند. به هر حال خیلی از تیم ها زحمت کشیدند و دوست دارند لیگ ادامه پیدا کند ولی سلامتی افراد را هم باید در نظر گرفت.

زنده روح در قسمت دیگری از حرف هایش گفت: تیم ما قبل از تعطیلی مسابقات شرایط خوبی داشت و اگر بازی ها ادامه پیدا می کرد قطعا نتایج بهتری هم می گرفتیم. تعطیلی بازی ها به ضرر گل گهر تمام شد، اگر قرار شد مسابقات ادامه پیدا کند امیدوارم که نتایج خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 998

به "زنده روح: تعطیلی لیگ برتر به سود گل گهر نبود، به انتها رساندن مسابقات چالش برانگیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنده روح: تعطیلی لیگ برتر به سود گل گهر نبود، به انتها رساندن مسابقات چالش برانگیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید