دیدگاه معاون اردوغان در خصوص حزب عبدالله گل

به گزارش مجله سرگرمی، مهمت اوزحسکی بر این باور است که عبدالله گل فرد محبوبی است، اما احتمال این که حزب جدیدی تاسیس کند٬ پایین است.

دیدگاه معاون اردوغان در خصوص حزب عبدالله گل

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه جمهوریت٬ مهمت اوزحسکی معاون ادارات و نهادهای محلی رهبر حزب عدالت و توسعه که به تازگی در انتخابات شهرداری های ترکیه و در حوزه انتخابیه آنکارا٬ از نامزد مخالفین شکست خورده٬ در خصوص تاسیس یک حزب جدید توسط عبدالله گل٬ اظهار نظر کرد.

اوزحسکی که همشهری عبدالله گل و اهل قیصری است از افرادی است که در بعضی محافل سیاسی ترکیه از او اسم برده شده و ادعا شده که در صورت تاسیس یک حزب جدید توسط رئیس جمهور سابق٬ اوزحسکی نیز به او خواهد پیوست.

اما او دیروز در این مورد گفت: در ترکیه تاکنون صدها حزب تاسیس شده و هر کسی حق دارد و آزاد است که یک حزب تاسیس کند و ما نیز در این مورد نظری نداریم. عبدالله گل در قیصری فرد محبوبی است اما بعید می دانم بخواهد به سادگی حزب تاسیس کند. از آنجایی که احتمال تاسیس حزب به دست عبدالله گل پایین است٬ نمی توان در این مورد چیز خاصی گفت.

این اظهارات اوزحسکی در حالی است که همچنان در اخبار غیررسمی و محافل سیاسی ترکیه به این موضوع اشاره می گردد که عبدالله گل رئیس جمهور سابق از یک سو و احمد داوود اوغلو نخست وزیر سابق ترکیه از سوی دیگر٬ خود را برای تاسیس دو حزب جدید مهیا نموده اند و علی باباجان از نخبگان مالی ترکیه و وزیر امور خارجه و وزیر اقتصاد اسبق ترکیه نیز به داوود اوغلو خواهد پیوست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 196

به "دیدگاه معاون اردوغان در خصوص حزب عبدالله گل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدگاه معاون اردوغان در خصوص حزب عبدالله گل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید