دولت کوشش کند در کنار واردات نهاده های دامی، کشت این نهاده ها در داخل به جریان بیفتد ، گرانی های موجود؛ میراث دولت قبل

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: دولت نو باید کوشش کند در کنار واردات نهاده های دامی به کشور، در داخل نیز کشت و زر این نهاده ها دوباره به جریان بیفتد و بعلاوه در بحث کشت های فراسرزمینی باید گام هایی به وسیله دولت برداشته گردد.

دولت کوشش کند در کنار واردات نهاده های دامی، کشت این نهاده ها در داخل به جریان بیفتد ، گرانی های موجود؛ میراث دولت قبل

محمدجواد عسگری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، درباره دلیل گرانی محصولات غذایی و کالا های اساسی، اظهار کرد: مسئله ای که در کشور وجود دارد این است که واردات نهاده های دامی است یعنی از گذشته در کشور فقط به فکر واردات بودیم و اصلا به کشت در داخل اهمیت داده نشده است.

وی ادامه داد: متاسفانه تا الان ظرفیت های داخلی رها شده وصرفا به بحث واردات اهمیت داده شده است که این مشکل را در کشور به وجود آورده یعنی با کمبود نهاده های دامی باعث شده کالا های اساسی مردم گران گردد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: دولت تازه باید کوشش کند در کنار واردات نهاده های دامی به کشور، در داخل نیز کشت و زر این نهاده ها دوباره به جریان بیفتد و بعلاوه در بحث کشت های فراسرزمینی باید گام هایی به وسیله دولت برداشته گردد.

عسگری توضیح داد: دولت و مجلس درحال سعی و کوشش هستند تا بتوانند بازار اقلام اساسی مردم تحت مدیریت و کنترل دربیاید و این موضوع نیازمند یک همت همه جانبه است که هم در دولت وجود دارد و هم در مجلس.

وی اعلام کرد: در گذشته بی توجه ای هایی به مدیریت بازار اجرا شده شده است که این گرانی ها ثمره آن بی توجه ای ها بوده، اما به زودی این آثار مخرب گذشته تمام خواهد شد و شاهد یک توازن در بازار کالا های اساسی همراه با کاهش قیمت خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1879

به "دولت کوشش کند در کنار واردات نهاده های دامی، کشت این نهاده ها در داخل به جریان بیفتد ، گرانی های موجود؛ میراث دولت قبل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت کوشش کند در کنار واردات نهاده های دامی، کشت این نهاده ها در داخل به جریان بیفتد ، گرانی های موجود؛ میراث دولت قبل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید