در پی ابتلای روگانی به کرونا؛ اینتر هم به مانند یوونتوس به قرنطینه رفت

به گزارش مجله سرگرمی، تمامی فعالیت های تیم فوتبال اینتر به مانند یوونتوس به حالت تعلیق در آمد و بازیکنان این تیم به قرنطینه رفتند.

در پی ابتلای روگانی به کرونا؛ اینتر هم به مانند یوونتوس به قرنطینه رفت

به گزارش خبرنگاران، باشگاه اینتر در پی مثبت اعلام شدن تست کرونای دانیله روگانی، مدافع یوونتوس، بیان نمود تمرینات و تمامی فعالیت های این باشگاه تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در می آید و بازیکنان این تیم به قرنطینه می فرایند. روگانی در دربی ایتالیا که با رجحان 2 بر صفر بانوی پیر پایان یافت، در ترکیب 18 نفره یووه بود اما فرصت بازی پیدا نکرد.

باشگاه اینتر با انتشار بیانیه ای بیان نمود: در پی اعلام باشگاه یوونتوس مبنی بر اینکه بازیکن آنها یعنی دانیله روگانی تست کرونایش مثبت بوده است، باشگاه اینتر اعلام می کند که کلیه فعالیت های تیم تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است. در حال حاضر باشگاه در حال انجام اقدامات لازم در این زمینه است. باشگاه یوونتوس هم در حال حاضر تمام مراحل قرنطینه را طبق قانون به اجرا گذاشته، از جمله کسانی که با روگانی در تماس بوده اند.

بر اساس گزارش سایت فوتبال ایتالیا، با این شرایط یوونتوس قادر نخواهد بود با المپیک لیون در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

پیش از این بازی تیم های اینتر و ختافه در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا و با اعلام یوفا لغو شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 886

به "در پی ابتلای روگانی به کرونا؛ اینتر هم به مانند یوونتوس به قرنطینه رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پی ابتلای روگانی به کرونا؛ اینتر هم به مانند یوونتوس به قرنطینه رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید