درخواست فیلیپین از روسیه برای مشارکت در کارآزمایی های واکسن کرونا

به گزارش مجله سرگرمی، کارشناسان و دانشمندان فیلیپینی امروز (چهارشنبه) برای مذاکره با نمایندگان موسسه تحقیقاتی روسیه که واکسن کرونا را ساخته، در خصوص مشارکت احتمالی در کارآزمایی های بالینی و دسترسی به داده های تحقیقاتی آن ملاقات داشتند.

درخواست فیلیپین از روسیه برای مشارکت در کارآزمایی های واکسن کرونا

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید.

رئیس جمهوری فیلیپین، رودریگو دوترته ضمن تحسین واکسن کرونای روسیه، پیشنهاد نموده است که خود واکسن روسی کرونا را در ملأ عام تزریق کند تا نگرانی های عمومی را درباره امنیت آن رفع نماید.

روسیه روز سه شنبه به نخستین کشوری در دنیا تبدیل شد که تأیید نظارتی برای واکسن کرونا را صادر کرد و در ادای احترام به اولین ماهواره دنیا که توسط اتحاد جماهیر شوروی سابق پرتاب شد، آن را اسپوتنیک-وی نامگذاری کرد.

تصمیم روسیه برای اعطای تأیید قبل از اتمام آزمایش ها، نگرانی هایی را در بین بعضی از کارشناسان نسبت به ایمن بودن این واکسن برانگیخته است.

با این حال به گفته مقامات بهداشتی فیلیپین، کارشناسان فیلیپینی با نمایندگان موسسه تحقیقاتی ایالتی گامالیه به منظور مصاحبه درمورد آزمایش های مربوط به واکسن کرونا دیدار نموده و پرونده کامل این واکسن را درخواست می نمایند.

فیلیپین در میان کشورهایی با بیشترین شمار مبتلایان کرونا در آسیا قرار داشته و اخیراً پس از ثبت رکورد روزانه افزایش شمار مبتلایان جدید، مجموع 143 هزار و 749 مورد ابتلا به بیماری کووید-19 را در کشور خود تایید نموده است.

بنا بر گزارش رویترز، در ماه ژوئیه، رییس جمهوری فیلیپین با توجه به نگرانی موجود در کشورهای در حال توسعه درباره دسترسی به واکسن کرونا از همتای چینی خود تعهد گرفت تا در صورت ساخت واکسن، فیلیپین را در اولویت قرار دهد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1127

به "درخواست فیلیپین از روسیه برای مشارکت در کارآزمایی های واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست فیلیپین از روسیه برای مشارکت در کارآزمایی های واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید