خیال رقبا راحت ، برگزاری بازی های معوقه پرسپولیس پیش از سرانجام محرومیت

به گزارش مجله سرگرمی، سعید فتاحی، مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید: طرفداران و سایر تیم ها مطمئن باشند که تمام بازی های این تیم پیش از شروع نیم فصل دوم مسابقات و پیش از باز شدن پنجره نقل و انتقالات برگزار خواهد شد.

خیال رقبا راحت ، برگزاری بازی های معوقه پرسپولیس پیش از سرانجام محرومیت

به گزارش خبرنگاران ، فشردگی برنامه بازی های پرسپولیس بعد از صعود به نیمه نهایی و فینال مسابقات، تعدادی از بازی های این تیم را تعویض انداخت. تاکنون دیدار پرسپولیس برابر پیکان که قرار بود 27 مهرماه در استادیوم آزادی برگزار گردد، به دلیل حضور سرخپوشان در نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده و این احتمال وجود دارد که در صورت صعود احتمالی به فینال آسیا که دو بازی سخت دیگر به برنامه بازی های شاگردان برانکو اضافه می نماید، بازی های دیگری هم برای پرسپولیس به تعویق انداخته گردد.

همین مسئله نگرانی هایی را برای سایر تیم های مدعی کسب قهرمانی ایجاد نموده؛ آنها نگران این موضوع هستند که بازی های معوقه پرسپولیس به نیم فصل دوم منتقل گردد و سرخپوشان که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ هجدهم هستند، بتوانند از خریدهای جدید خود یعنی ترابی، شیری، رفیعی و شریفی و خریدهای احتمالی دیگر استفاده نمایند، در صورتی که در حال حاضر پرسپولیسی ها به شدت با کمبود بازیکن دست و پنجه نرم می نمایند.

سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ اما درباره این نگرانی، اطمینان خاطر داده که مسابقات معوقه پرسپولیس پیش از نیم فصل برگزار خواهد شد: طرفداران و سایر تیم ها مطمئن باشند که تمام بازی های این تیم پیش از شروع نیم فصل دوم مسابقات و پیش از باز شدن پنجره نقل و انتقالات برگزار خواهد شد.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 64

به "خیال رقبا راحت ، برگزاری بازی های معوقه پرسپولیس پیش از سرانجام محرومیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیال رقبا راحت ، برگزاری بازی های معوقه پرسپولیس پیش از سرانجام محرومیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید