خلیلی: آدم اجیر کردن در فضای مجازی باب شده است، جونیور با درخواست کالدورن به پرسپولیس آمد و قرارداد بست

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مذاکره من و افشین قطبی را در فضای مجازی منتشر کردند و باعث جدایی من از پرسپولیس شدند.

خلیلی: آدم اجیر کردن در فضای مجازی باب شده است، جونیور با درخواست کالدورن به پرسپولیس آمد و قرارداد بست

به گزارش ، محسن خلیلی، سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت و گویی تلوزیونی درخصوص جدایی اش از این تیم گفت: زمانی که برانکو از پرسپولیس رفت، در خانه بودم و عرب (مدیرعامل وقت باشگاه) به من زنگ زد و گفت هواداران پرسپولیس تجمع کرده اند. از من خواست تا با هواداران صحبت کنم. عرب به من گفت ما همه چیز را درست می کنیم و من نیز دقیقا همین حرف را به هواداران گفتم.

حتی از قراردادها بی خبر بودم

خلیلی ادامه داد: البته اتهامی به من زده شد که از نظر خودم ناروا بود. در کشور های اروپایی، سرپرست تیم را به عنوان مدیر تیم می دانند و حتی قرارداد ها را هم با مدیر تیم هماهنگ می کنند، اما من در پرسپولیس از این قرارداد ها بی خبر بودم. عضو کمیته جابجایی باشگاه هم نبودم و درخصوص سرمربی پرسپولیس به من اتهامی زدند و اعلام شد که من یک مربی دیگری را به جای برانکو به پرسپولیس می آورم.

اگر در پرداخت های برانکو نظم وجود داشت، او در پرسپولیس می ماند

او درمورد مطالبات برانکو شرح داد: در جلسات مدیریتی باشگاه حضور نداشتم، اما اگر در پرداخت های برانکو نظم وجود داشت، او در پرسپولیس می ماند. برانکو به من اطلاع داد که سومین نامه را به پرسپولیس ارسال کردم و طبق قانون و قراردادی که وجود دارد، می تواند از تیم جدا شود. بعد از صحبتی که با باشگاه داشتم، معین شد که حدود یک میلیون یورو، آن هم به صورت نقد آماده شده بود، اما برانکو قصد رفتن داشت. بعد از رفتن برانکو، 70 درصد از آن پول برای پرداختی بازیکنان صرف شد.

آوردن برنکو، برای فدراسیون فوتبال بهترین تصمیم است

سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص ارتباطش با برانکو، گفت: من با برانکو در ارتباط هستم و حال یکدیگر را می پرسیم. برنکو در امور سرپرستی تیم کمک زیادی کرد و توانست افتخارات زیادی هم با پرسپولیس کسب کند. اگر مدیریت درستی در باشگاه وجود داشته باشد و پول ها به درستی خرج شود، بازگشت پول هم وجود خواهد داشت. جای اشتباه نداریم و اگر اشتباهی کنیم، آن وقت جبران ناپذیر است. آوردن برنکو، برای فدراسیون فوتبال بهترین تصمیم است. چرا که او فوتبال ایران را به خوبی می شناسد و به نوعی ایرانی است. امیدوارم در موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی بهترین تصمیم گرفته شود.

در فضای مجازی، آدم اجیر کردن، باب شده است

خلیلی در پاسخ به این سوال که چرا در فضای مجازی تصویری از او و افشین قطبی منتشر شده است، گفت: باشگاه پرسپولیس یک صفحه اینستاگرامی با چند میلیون دنبال کننده داشت که البته دست خود باشگاه هم نبود. این صفحه 700 میلیون تومان هم با نام پرسپولیس درآمدزایی داشت. بعد از شکایت های لازم در این رابطه، بالاخره این صفحه به پرسپولیس برگردانده شد. در همین صفحه بود که عکسی منتشر و ادعا شد که من در یک رستوران با افشین قطبی دیده شده ام. اهل نمایش نیستم و معین بود که با برنامه ریزی علیه من می خواستند من را خراب کنند و در نهایت هیچکسی هم نتوانست این موضوع را اثبات کند. در فضای مجازی، آدم اجیر کردن، باب شده است.

اگر به من اتهام نمی زدند، شاید هنوز سرپرست تیم بودم

او در خصوص اتفاقی که برای جواد زرینچه، سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال رخ داده است، گفت: آن روز با جواد زرینچه همدردی کردم. چرا که برخی از اوقات وقتی زیر بخاری هستید، علیه شما تهمت می زنند. البته این اتهامات به من، زیر کولر مطرح شد. شاید اگر این اتهام وجود نداشت، همچنان سرپرست تیم بودم.

کالدرون مثل برانکو با شخصیت است

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی اش از عملکرد کالدرون و تفاوت او با مربی مثل برانکو گفت: کالدرون هم مثل برانکو با شخصیت است. من از برانکو و کالدرون تجربه های خوبی را به دست آوردم. کالدرون از زمانی که به پرسپولیس آمد، با من در ارتباط بود. هرچند که سرپرست یک تیم، کارش، انجام امور اجرایی است. در این برهه، امید عالیشاه در لیست پرسپولیس حضور ندارد و باید هر چه سریع تر اختلافاتی که میان او و سرمربی وجود دارد، برطرف شود.

جونیور با درخواست کالدورن به پرسپولیس آمد و قرارداد بست

سرپرست سابق پرسپولیس، پیرامون قرارداد جونیور، که اقدام به فسخ این قرارداد شده است، خاطرنشان کرد: بستن قرارداد با جونیور، خواسته کالدورن بود. ابتدا باشگاه چند بازیکن خارجی را پیشنهاد کرد و خود کالدورن هم نفرات دیگری را معرفی کرد. جونیور با درخواست کالدورن به پرسپولیس آمد و قرارداد بست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 651

به "خلیلی: آدم اجیر کردن در فضای مجازی باب شده است، جونیور با درخواست کالدورن به پرسپولیس آمد و قرارداد بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیلی: آدم اجیر کردن در فضای مجازی باب شده است، جونیور با درخواست کالدورن به پرسپولیس آمد و قرارداد بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید