خبرنگاران هشدار پلیس فردیس به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی

به گزارش مجله سرگرمی، کرج - خبرنگاران - فرمانده انتظامی شهرستان فردیس خواست نسبت به تبلیغات زود هنگام و بداخلاقی های انتخاباتی در فضای مجازی خودداری نمایند.

خبرنگاران هشدار پلیس فردیس به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ دیجیتال کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کامران ملکی اضافه نمود: در صورت مشاهده و رویت تخلفات انتخاباتی و تبلیغات زود هنگام در فضای مجازی، موضوع به ستاد برگزاری انتخابات در فرمانداری شهرستان و سایر مراجع ذیصلاح قانونی منعکس می گردد.

وی شرح داد: نکته ای که باید کاربران فضای مجازی توجه و عنایت ویژه ای به آن داشته باشند، این است که در بازنشرها و اطلاع رسانی ها هرگز احساسی عمل ننمایند و مصالح نظام و مردم را ملاک اصلی قرار دهند و اطمینان داشته باشند که با شایعه سازان و التهاب آفرینان انتخاباتی در مراحل انتخابات پیش رو برخورد قانونی صورت می گیرد.

ملکی گفت: در رابطه با تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا ، کلیه شرایط و ضوابط تبلیغ و اقدام داوطلبان مجاز به تبلیغات در فضای مجازی، تابع قوانین و مقررات ستاد برگزاری انتخابات کشور می باشد .

وی ادامه داد: رصد فعالیت ها و جریانات خبری مرتبط به انتخابات در فضای مجازی از اولویت های پلیس فتا است و بر حسب ماموریت های ذاتی و محوله خود به صورت عام ، فضای مجازی را رصد کرده و هرگونه جرایم و موارد مغایر با قوانین و موازین مشخص شده و مواردی مبنی بر رویت تخلفات و بی اخلاقی های انتخاباتی بر علیه یا له کاندیداها را به ستاد برگزاری انتخابات فرمانداری شهرستان و سایر مراجع ذی صلاح قانونی منعکس می کند.

ملکی عمده ترین تخلفات انتخاباتی را شروع تبلیغات زود هنگام در فضای مجازی و تخریب از سوی هواداران بعضی داوطلبان انتخاباتی گفت و گفت: بازه زمانی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در قانون پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبان انتخاباتی می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد تخلفاتی در فضای مجازی با در دست داشتن سوابق و ادله موجود به دستگاه قضایی و پلیس فتا مراجعه نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1552

به "خبرنگاران هشدار پلیس فردیس به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشدار پلیس فردیس به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید