خبرنگاران نماینده خلخال: با ویلاسازی در تفرجگاه اندبیل برخورد می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، اردبیل - خبرنگاران - نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با هرگونه سوء استفاده و ویلاسازی به بهانه اجرای طرح گردشگری و سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری تفرجگاه اندبیل جلوگیری خواهد شد.

خبرنگاران نماینده خلخال: با ویلاسازی در تفرجگاه اندبیل برخورد می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران ، سیدغنی نظری عصرشنبه در نشستی با اهالی روستای اندبیل از توابع بخش مرکزی خلخال اضافه کرد: در کنار حمایت از سرمایه گذاران واقعی طرح های سرمایه گذاری مالی منطقه برای حل مشکل اشتغال مردم ، در مقابل سوءاستفاده از متقاضیان و مجریان طرح گردشگری اندبیل و اخذ زمین از محل اراضی ملی برای استفاده در امور غیرگردشگری همچون ساخت ویلا در این تفرجگاه جلوگیری خواهیم کرد.

وی اظهارکرد: مسئولان اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل باید در سریع ترین زمان اقدامات نظارتی بر اجرای طرح و پروژه گردشگری تفرجگاه اندبیل داشته و سرعت انجام کار را با توجه به محدودیت زمان کاری در منطقه تسریع نمایند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به احتیاج تعداد قابل توجهی از جوانان ورزشکار در روستای اندبیل به یک مکان ورزشی گفت: قرار است سالن ورزشی نیمه کاره این روستا تکمیل گردد.

نظری در زمینه اجرای طرح آبخیزداری برای جلوگیری از ورود سیلاب به روستای اندبیل هم گفت: در بعضی از مناطق این روستا ادامه طرح و ساخت سیل بند با حمایت اداره کل منابع طبیعی استان اردبیل در تخصیص اعتبار مورداحتیاج ، ذخیره سازی و تقویت سفره آبهای زیرزمینی ضرورت دارد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بر حفظ و صیانت از جنگل های شهرستان خلخال تاکید نمود و ادامه داد: اداره منابع طبیعی، در مورد پلاک گذاری طرح های آبخیزداری و اجرای طرح تداخل اراضی نیز در این منطقه باید اقدامات لازم را انجام دهد.

نظری گفت: در حال حاضر شهرستان های خلخال و کوثر دارای 241 روستای دارای سکنه هستند که با توجه به ادامه خشکسالی با مشکل عمومی کمبود آب شرب و فقدان سدهای معیشتی برای تامین آب کشاورزی روبرو هستند.

خلخال در جنوب اردبیل واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 خرداد 1400 بروزرسانی: 17 خرداد 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1652

به "خبرنگاران نماینده خلخال: با ویلاسازی در تفرجگاه اندبیل برخورد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده خلخال: با ویلاسازی در تفرجگاه اندبیل برخورد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید