خبرنگاران میزان تعهد خیرین به دانشگاه ها 10 هزار میلیارد ریال است

به گزارش مجله سرگرمی، کاشان- خبرنگاران- دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: میزان حمایت و تعهدات خیرین به دانشگاه های کشور در امسال 10هزار میلیارد ریال است.

خبرنگاران میزان تعهد خیرین به دانشگاه ها 10 هزار میلیارد ریال است

به گزارش خبرنگاران، حسین عسگریان ابیانه روز سه شنبه در حاشیه افتتاح چند طرح دانشگاهی کاشان به خبرنگاران گفت: 40 هزار میلیارد ریال در چهار سال از سوی خیرین به این وزارتخانه اهدا شده است.

وی دانشگاه کاشان را در جذب خیرین، نگه داشت و تنوع بخشی به منابع با توجه به مشکل اعتباری دولت پیشتاز دانست و افزود: این پیشتازی در همه ابعاد مشهود است.

دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه افزون بر 70 بنیاد علم و فناوری در کشور وجود دارد، توضیح داد: از این تعداد هشت بنیاد فعال است که مهم ترین آن علم و فناوری دانشگاه کاشان است.

وی تنوع بخشی، نوآوری و ورود به عرصه کارآفرینی را از ویژگی های ممتاز بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه کاشان برشمرد و افزود: خیرین و حامیان علم و فناوری تا کنون فعالیت های برجسته ای را در همه زمینه ها در این دانشگاه به یادگار گذاشته اند.

به گزارش خبرنگاران، افتتاح و کلنگ زنی 9 طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان در آیینی با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستانی شروع شد.

نزدیک به 9 هزار نفر دانشجو در 200 رشته گرایش در 11 دانشکده و 12 پژوهشکده دانشگاه کاشان به تحصیل اشتغال دارند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 368 هزار نفر، در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1313

به "خبرنگاران میزان تعهد خیرین به دانشگاه ها 10 هزار میلیارد ریال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران میزان تعهد خیرین به دانشگاه ها 10 هزار میلیارد ریال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید