خبرنگاران مصوبات ستاد مقابله با کرونا، مبنای فعالیت مدارس خراسان شمالی است

به گزارش مجله سرگرمی، بجنورد-خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: آموزش و پرورش آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی را دارد و مبنای کار در این زمینه، مصوبات و تصمیم ستاد مقابله با کرونا خواهد بود.

خبرنگاران مصوبات ستاد مقابله با کرونا، مبنای فعالیت مدارس خراسان شمالی است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

ولی الله حیاتی روز دوشنبه در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی خراسان شاقتصادی گفت: آموزش و پروش آماده است تا در شرایط مختلف کرونا، مدارس به صورت حضوری، نیمه حضوری و یا به صورت مجازی دایر گردد و بر این اساس تصمیم گرفته شده است بازگشایی مدارس در روز 15 شهریورماه صورت گیرد اما کیفیت و نحوه بازگشایی، در نشست آینده آنالیز می گردد.

وی با شاره به هدف گذاری استان برای شتاب بخشی به سوادآموزی گفت: بر اساس برنامه هدفگذاری شده، قرار است با جذب 10 هزار و 695 نفر، تا دهه فجر سال جاری بی سوادی از استان ریشه کن گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شاقتصادی اظهار داشت: در این زمینه، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای جذب منابع اقتصادی پیش بینی شده و تحقق تفاهم نامه ارتقای باسوادی کشور، پیگیری لازم را انجام خواهد داد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شاقتصادی هم در این نشست با اشاره به اجرای طرح شتاب بخشی سوادآموزی در استان گفت: در این طرح و در قالب تفاهم نامه استانداری خراسان شاقتصادی با سازمان نهضت سوادآموزی، در گام نخست 10 هزار و 695 نفر زیر پوشش قرار می گیرند.

مهدی مودی گفت: برنامه های سوادآموزی در این استان، از اول مردادماه و 2 ماه پیش از شروع این برنامه ها در سراسر کشور، شروع شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونا، احتیاجمند حمایت دستگاه های مختلف برای تامین اقلام بهداشتی مورد احتیاج برای سوادآموزان و نیز آموزش دهندگان هستیم.

استان خراسان شاقتصادی به لحاظ باسوادی، حدود 2 درصد از میانگین کشوی عقب است.

این استان 863 هزار نفر جمعیت دارد که بر اساس آخرین سرشماری اجرا شده در سال 95 حدود 94.7 درصد آنان باسواد هستند.

44 درصد از جمعیت خراسان شاقتصادی در روستاها سکونت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1178

به "خبرنگاران مصوبات ستاد مقابله با کرونا، مبنای فعالیت مدارس خراسان شمالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مصوبات ستاد مقابله با کرونا، مبنای فعالیت مدارس خراسان شمالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید