خبرنگاران فعالیت خط تولید مواد ضدعفونی در قزوین به 32 واحد افزایش یافت

به گزارش مجله سرگرمی، قزوین - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: 27 خط تولیدی در صنایع این استان به تولید مواد ضدعفونی کننده علیه بیماری کرونا اقدام می کردند که در 2 روز گذشته این رقم به 32 خط تولید افزایش یافت.

خبرنگاران فعالیت خط تولید مواد ضدعفونی در قزوین به 32 واحد افزایش یافت

عیسی قبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان قزوین، صدور مجوز، احداث، راه اندازی و حتی تغییر خطوط تولید واحدهای صنعتی برای تولید مواد ضدعفونی کننده علیه این بیماری در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تولید ژل و محلول های ضدعفونی کننده در استان قزوین به مرز خودکفایی رسیده ایم، گفت: همت تولیدکنندگان این استان برای تامین و توزیع مواد ضدعفونی در بازار یک دستاورد بزرگ اقتصادی به حساب می آید که به جزو کار جهادی ممکن نبود.

قبادی هم چنین به تاسیس چندین شرکت اینترنتی برای فروش اقلام و مایحتاج ضروری مردم خبر داد و گفت: با هدف حفظ سلامت جامعه در مقابله با بیماری کرونا و کاهش مراجعات مردمی به مراکز خرید، چند شرکت اینترنتی در استان قزوین تاسیس شده تا خرید و تحویل کالاها از این طریق صورت پذیرد.

معاون اقتصادی استاندار دغدغه اصلی دولت را استفاده طبقات ضعیف جامعه از اینترنت دانست و گفت: با توجه به اینکه معمولا طبقات ضعیف جامعه کمتر به اینترنت دسترسی دارند، درحال پیدا کردن سازوکاری هستیم تا این افراد نیز بتوانند خریدهای خودشان را از طریق مجازی و غیرحضوری انجام دهند.

قبادی گفت: برای توزیع مرکبات ذخیره شده در سردخانه های استان قزوین نیز مباحث مختلفی در خصوص فروش مجازی و نصب ایستگاه هم اکنون مطرح است که هنوز به نتیجه قطعی منجر نشده است.

تا به امروز، 385 نفر در استان قزوین به ویروس کرونا مبتلا شده و 36 نفر دیگر نیز بر اثر این بیماری جان خودشان را از دست داده اند.

استان قزوین دارای سه هزار و 500 واحد صنعتی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 893

به "خبرنگاران فعالیت خط تولید مواد ضدعفونی در قزوین به 32 واحد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت خط تولید مواد ضدعفونی در قزوین به 32 واحد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید