خبرنگاران سه مرکز مشاوره ازدواج و خانواده برای بچه ها کار دوره آموزشی برگزار کردند

به گزارش مجله سرگرمی، تهران - خبرنگاران - سه مرکز مشاوره ازدواج و خانواده به مناسبت سالروز حمایت از بچه ها کار و با مذاکراتی که دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان صورت داد، دوره های آموزشی و مشاوره ای برای بچه ها تحت حمایت موسسه خیریه قلب سفید (بچه ها کار) ارائه کردند.

خبرنگاران سه مرکز مشاوره ازدواج و خانواده برای بچه ها کار دوره آموزشی برگزار کردند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، به مناسبت سالروز حمایت از بچه ها کار طی توافق و مذاکراتی که بین دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با مؤسسه خیریه قلب سفید انجام شد سه نفر ازمشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان به نام های مرکز مشاوره یاس به مدیریت اردشیر کیانی ماسوله، مرکز مشاوره میعاد به مدیریت عباس صادقی- ملکآبادی و صبور نژاد روانشناس مرکز مشاوره گلشن راز در مؤسسه جهت ارائه مشاوره به بچه ها کار و خانواده های آنان حضور پیدا کردند.

(کارگاه آموزشی ارتباط مؤثر برای بچه ها و نوجوانان)، (آموزش و مهارت آموزی به 10 نفر از بچه ها 12، 13 و 14 ساله در قالب نمایش، بازی و گفت و گو)، (کارگاه آموزشی مدیریت خشم و حل مسأله از گروه مهارت های زندگی بچه ها که در قالب عکس، موسیقی، فیلم و بحث گروهی) از برنامه هایی بود که این روانشناسان برای بچه ها و نوجوانان عضو آن موسسه برگزار کردند.

گفتنی است مؤسسه خیریه قلب سفید در سال 95 با هدف حمایت از بچه ها کار تاسیس شده است و به تحقیق و مطالعه شرایط بچه ها کار در مناطق 22 گانه تهران، می پردازد. از جمله اهداف این مؤسسه شناسایی بچه ها در محل کار و جلب اعتماد آنها، آنالیز شرایط خانوادگی و ارتباط گیری با آنها، تشکیل پرونده و آنالیز زمینه های مورد احتیاج برای مداخله و حمایت است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1098

به "خبرنگاران سه مرکز مشاوره ازدواج و خانواده برای بچه ها کار دوره آموزشی برگزار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه مرکز مشاوره ازدواج و خانواده برای بچه ها کار دوره آموزشی برگزار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید