خبرنگاران جهاد کشاورزی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد قانونی می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به تشدید فعالیت گشت های امور اراضی در عید نوروز سال جاری، گفت: این سازمان با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می نماید.

خبرنگاران جهاد کشاورزی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد قانونی می نماید

پورمراد جانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت مستمر و بازدید تیم های گشت امور اراضی در قالب سامانه 131 در ایام نوروز، اضافه نمود: در این شرایط سخت که سایه ویروس کرونا بحرانی سخت برای جهان و کشور ما به وجود آورده با حضور مستمر مانع از تعدی افراد سودجو به منابع طبیعی می شویم.

وی گفت: در این شرایط افرادی سودجو و فرصت طلب در فکر ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغ ها هستند که در این راستا با حضور هوشمندانه اکیپ های گشت ویژه اراضی در کل استان همکاران پرتلاش ما هوشمندانه نظارت دقیق دارند.

وی اضافه نمود: در مدت ایام تعطیلات اکیپ های امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی نیز حضور پررنگ خود را بیش از پیش به نمایش گذاشته و برخورد لازم را با این سودجویان فرصت طلب انجام داده اند.

وی اضافه نمود: به محض اطلاع اکیپ های گشت امور اراضی بلافاصله این اکیپ ها در محل حاضر و عملیات ساخت و ساز غیرمجاز متوقف می گردد.

جانی در ادامه توضیح داد: برای نمونه در هفته گذشته در حوزه شهرستان کرمانشاه، جوانرود و سرپل ذهاب مواردی که شناسایی شده در اسرع وقت برخورد لازم به عمل آمد.

او گفت: براساس قوانین و مقررات حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها با افرادی که قصد هرگونه ساخت وساز غیر مجاز را داشته باشند برخورد قاطع خواهد شد و طبق ماده 10 و تبصره های این ماده به سرعت نسبت به تخریب و اعاده به وضع قبل ساخت و سازهای غیرمجاز به وسیله مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان های استان خواهد شد.

در استان 2 میلیون نفری کرمانشاه حدود 125 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی مشغول فعالیت هستند.

استان کرمانشاه با بیش از 950 هزار هکتار زمین کشاورزی و فراوری سالانه چهار میلیون و 200 هزار تن انواع محصولات کشاورزی، دامی و باغی یکی از قطب های کشاورزی کشور است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 933

به "خبرنگاران جهاد کشاورزی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد قانونی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جهاد کشاورزی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد قانونی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید