خبرنگاران جمع پریشان طرفداران استاد شجریان مقابل بیمارستان جم

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- خبر درگذشت استاد شجریان هرچند تکذیب شد اما شماری از طرفداران پریشان او تاب نیاوردند و مقابل بیمارستان جم تجمع کردند؛ به این امید که اخبار موثق تری از حال خسرو آواز ایران بشنوند.

خبرنگاران جمع پریشان طرفداران استاد شجریان مقابل بیمارستان جم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در دبیرستان های کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

رئیس بیمارستان جم چند دقیقه ای به طرفداران استاد اطمینان داد و وضع عمومی ایشان را مناسب توصیف کرد.

نیروهای انتظامی نیز در فضایی آرام و همدلانه در محل حاضر بودند.

فضای تجمع نگران استاد شجریان برای همه حاضران نوعی همدردی را تداعی می کرد؛ بی آنکه کسی به فرم لباس و شکل و ظاهر پزشک یا نیروی انتظامی یا مردم نگران توجه کند؛ هر چه باشد استاد شجریان آفریننده خاطرات نسل های پی در پی ایران است که هر گوشه آوازش تداعی گر نوستالژی زنده یادواره هایی است که با آن بزرگ شده ایم.

امید، چراغ راه ما برای ماندن و خواندن گنج نایابی است که اکنون روی تخت بیمارستان جم خوابیده است...امید که امید ایرانیان بیدار گردد و بار دگر نغمه های پیروزی بسراید.

کتایون خوانساری، همسر استاد در کلامی کوتاه و نگران به طرفداران ایشان ضمن تکذیب خبر درگذشت استاد آواز ایران گفت: مطمئن باشید اگر اتفاقی رخ داد، بی شک شما را در جریان خواهیم گذاشت.

به رغم آنکه هوای بیرون بیمارستان بسیار سرد است اما همچنان گروهی از دوستداران این هنرمند عالی مقام که شماری از آنان، خود را از شهرستانها به تهران رسانده اند، در مقابل ساختمان بیمارستان به تجمع خود ادامه داده و مشغول دعا هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 822

به "خبرنگاران جمع پریشان طرفداران استاد شجریان مقابل بیمارستان جم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جمع پریشان طرفداران استاد شجریان مقابل بیمارستان جم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید