خبرنگاران ثبت آمارهای تازه جان باختگان کرونا در اسپانیا و فرانسه

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- مقام های اسپانیا از افزایش 30 درصدی جان باختگان مبتلا به کرونا و مسؤولان فرانسوی از ثبت افزایش 20 درصدی مرگ ومیرهای ناشی از این ویروس در کشورهای خود خبر دادند.

خبرنگاران ثبت آمارهای تازه جان باختگان کرونا در اسپانیا و فرانسه

به گزارش یکشنبه شب خبرگزاری فرانسه، وزارت بهداشت اسپانیا گفت در 24 ساعت گذشته 394 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

این رقم بیانگر افزایش 30 درصدی مرگ ومیرهای ناشی از کروناست و تعداد جان باختگان در این کشور را به یک هزار و 720 نفر افزایش داده است.

همچنین در 24 ساعت گذشته 3 هزار و 647 مورد جدید ابتلا به کرونا (افزایش 14.6 درصدی) در این کشور شناسایی شدند. تعداد مبتلایان اکنون به 28 هزار و 572 نفر رسیده است.

پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا گفت که کشورش با سخت ترین وضع پس از جنگ داخلی (39-1936) روبرو است.

در همین حال، وزارت بهداشت فرانسه نیز در تازه ترین گزارش خود گفت که در 24 ساعت گذشته 112 نفر دیگر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جانشان را از دست دادند و بدین ترتیب، تعداد جان باختگان در این کشور به 674 تن رسید.

به گزارش یکشنبه شب رویترز، ژروم سالومون از مقام های ارشد وزارت بهداشت فرانسه گفت که در همین مدت، یک هزار و 559 مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شدند و تعداد مبتلایان در این کشور به 16 هزار و 18 نفر افزایش یافته است.

مجموعاً هفت هزار و 240 بیمار مبتلا به کرونا در فرانسه در بیمارستان ها بستری شده اند که یک هزار و 746 نفر آنها تحت شدیدترین مراقبت های پزشکی قرار دارند.

سالومون گفت: این ویروس، کشنده است و همچنان به کشتن ادامه می دهد.

گزارش ها نشان می دهد که 35 درصد مبتلایان به کرونا در فرانسه زیر 65 سال سن دارند.

فرانسه سه شنبه هفته گذشته برنامه تعطیلی بسیاری از اماکن عمومی را به اجرا گذاشت. طبق این برنامه، مسافرت ها و حضور شهروندان در خیابان ها محدود شده و فقط در صورت ضرورت، انجام سفر یا حضور در خیابان امکان پذیر است.

سالومون از فرانسوی ها خواست تا در مدت اجرای این محدودیت ها صبور باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 915

به "خبرنگاران ثبت آمارهای تازه جان باختگان کرونا در اسپانیا و فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ثبت آمارهای تازه جان باختگان کرونا در اسپانیا و فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید