جزئیات مرحله دوم مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری دانشگاه تبریز اعلام شد

به گزارش مجله سرگرمی، جزئیات مرحله دوم مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1400 دانشگاه تبریز در اطلاعیه ای اعلام شد.

جزئیات مرحله دوم مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری دانشگاه تبریز اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، جزئیات مرحله دوم مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1400 دانشگاه تبریز در اطلاعیه ای اعلام شد.

با توجه به آیین نامه آزمون ورودی دوره دکتری.D.Ph پذیرش دانشجو در این آزمون شامل اجرای فرآیند دو مرحل های خواهد بود که اجرای این مراحل مطابق با شیوه نامه سازمان سنجش آموزش کشور صورت خواهد گرفت.

مرحله اول مربوط به آزمون متمرکز بوده که برگزاری آزمون آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و مرحله دوم آن شامل مصاحبه علمی و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری داوطلبان است که توسط دانشگاه های پذیرنده دانشجو صورت می گیرد.

در راستای اجرای مرحله دوم مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری در دانشگاه تبریز به اطلاع داوطلبان می رساند.

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون مرحله اول آزمون متمرکزکه برای آن ها کارنامه مرحله اول آزمون متمرکز توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت دارا بودن حدنصاب مرحله اول آزمون متمرکز مطابق کارنامه کدرشته محل های انتخابی میتوانند از تا 30 خرداد ماه سال جاری با توجه به جدول زمانی مربوط به هر کد رشته محل با مراجعه به وبگاه دانشگاه تبریز به نشانی ir.ac.tabrizu.www نسبت به ثبت نام برای مرحله دوم مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و آپلود مدارک اقدام کنند.

برنامه زمانی آزمون مرحله دوم مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون مرحله دوم مصاحبه علمی و سنجش از دو بخش آزمون شفاهی و مصاحبه تخصصی تشکیل شده است.

عدم حضور به صورت الکترونیکی در هر کدام از مراحل ارزیابی شفاهی و مصاحبه تخصصی به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه تبریز است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به فایل pdf مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1693

به "جزئیات مرحله دوم مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری دانشگاه تبریز اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مرحله دوم مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری دانشگاه تبریز اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید