جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در ایران ؛ 15 نفر زیاد شد ، 8 نفر جان خود را از دست دادند ، اسامی شهرهای درگیر

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعداد تلفات بیماری کرونا در ایران به 8 و تعداد مبتلایان به 43 نفر رسید.

جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در ایران ؛ 15 نفر زیاد شد ، 8 نفر جان خود را از دست دادند ، اسامی شهرهای درگیر

به گزارش خبرنگاران، کیانوش جهانپور اضافه نمود: از بین موارد آنالیز شده از روز گذشته تا ظهر امروز بر اساس نتایج آزمایش های تایید شده تعداد 15 نفر دیگر مبتلا به کووید 19 یا ویروس کرونای جدید شناسایی شدند. از این تعداد 7 نفر در قم، چهار نفر تهران ، دو نفر گیلان و یک نفر استان مرکزی و یک نفر تنکابن (مازندران) بودند و از این افراد طی 24 ساعت گذشته سه نفر جان خود را از دست دادند.

وی گفت: بر این اساس کل آمار مبتلایان شناسایی شده به ویروس کرونای جدید در ایران 43 نفر است که از این تعداد هشت نفر جان خود را از دست داده اند.

بر اساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، ویروس کرونای جدید تا به امروز 78 هزار و 866 نفر به این ویروس مبتلا شده اند و دو هزار 464 نفر جان خود را از دست داده اند. از مجموع مبتلایان به این ویروس تا به امروز 23 هزار و 334 هزار نفر بهبود یافته اند و 53 هزار و 68 نفر هنوز مبتلا هستند.

بیشترین موارد مرگ این بیماری با دو هزار و 446 نفر در چین بوده و بعد از آن ایران و کره جنوبی با هشت کشته در رتبه دوم قرار دارند. تعداد مبتلایان به ویروس کرونای جدید در کره جنوبی 166 نفر و در ایران تا به امروز 43 نفر است.

اظهارات جهانپور را در ویدئوی زیر ببینید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 831

به "جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در ایران ؛ 15 نفر زیاد شد ، 8 نفر جان خود را از دست دادند ، اسامی شهرهای درگیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در ایران ؛ 15 نفر زیاد شد ، 8 نفر جان خود را از دست دادند ، اسامی شهرهای درگیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید