جام جهانی تیراندازی، پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ سه شرایط آقایان

به گزارش مجله سرگرمی، پوریا نوروزیان و امیرمحمد نکونام در ماده تفنگ سه شرایط آقایان به ترتیب در جایگاه بیست و یکم و بیست و سوم جهان ایستادند.

جام جهانی تیراندازی، پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ سه شرایط آقایان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در پنجمین روز رقابت های تیراندازی جام جهانی در هند نمایندگان کشورمان در ماده تفنگ سه شرایط آقایان و تپانچه 25 متر بانوان با حریفان جهانی خود رو به رو شدند. این رقابت ها در حالی امروز پیگیری شد که تنها بانوی ملی پوش کشورمان گلنوش سبقت الهی در ماده تپانچه 25 متر در مرحله دقت با کسب 284 امتیاز در جایگاه نهم به کار خود پایان داد.

ادامه این مسابقات فردا 4 فروردین ماه در مرحله سرعت پیگیری می شود.

همچنین در ماده تفنگ سه شرایط آقایان نیز دو نماینده کشورمان پوریا نوروزیان و امیرمحمد نکونام با کسب امتیاز 1155.49 و1150.40 به ترتیب در جایگاه های بیست و یکم و بیست و سوم جهان ایستادند. پیش از این جواد فروغی در ماده تپانچه بادی آقایان پیروز به کسب عنوان قهرمانی و همچنین تیم میکس تپانچه کشورمان نیز صاحب عنوان نایب قهرمانی جهان شد.

مسابقات تیراندازی جام جهانی با حضور 300 ورزشکار از 53 کشور جهان به میزبانی کشور هندوستان از 29 اسفند 99 آغاز شده و تا 6 فروردین 1400 ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1581

به "جام جهانی تیراندازی، پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ سه شرایط آقایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی تیراندازی، پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ سه شرایط آقایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید