تیراندازی پلیس در ایالت اوهایو یک کشته بر جا گذاشت

به گزارش مجله سرگرمی، اداره پلیس شهر کلمبوس شمالی واقع در ایالت اوهایو خبر داده که یکی از مأموران این اداره به شخصی مشکوک شلیک و او را از پا در آورده است.

تیراندازی پلیس در ایالت اوهایو یک کشته بر جا گذاشت

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از فارس، اداره پلیس شهر کلمبوس شمالی واقع در ایالت اوهایو خبر داده که بامداد روز سه شنبه (به وقت محلی) یکی از مأموران این اداره شخصی مشکوک را به ضرب گلوله از پا در آورده است.

وبگاه شبکه محلی WCMH-TV وابسته به شبکه خبری ان بی سی بدون ارائه جزئیات دقیقی از این حادثه نوشت مأموران پلیس این شهر حدوداً ساعت 1:30 بامداد گزارش هایی درباره یک اتومبیل مشکوک در محله ای به نام کرانبروک را دریافت کردند.

20 دقیقه بعد از این گزارش، یکی از مأموران پلیس به فردی شلیک کرده و او را زخمی کردند. فرد مجروح بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

پلیس کلمبوس اطلاعات دیگری در مورد این حادثه منتشر نکرده است، اما گزارشی حاکی است که هیچ مأمور پلیسی در جریان این حادثه زخمی نشد.

روزانه گزارش هایی بسیاری در سراسر ایالات متحده آمریکا از خشونت پلیس این کشور علیه مردم سیاهپوست و سفیدپوست منتشر می شود.

در 6 ماه گذشته و بعد از قتل جورج فلوید شهروند 47 ساله سیاهپوست آمریکایی زیر زانوی افسر پلیس شهر مینیاپولیس ایالت مینه سوتا در پنجم خردادماه 99، تظاهرات ها و تجمعات مشابهی علیه نژادپرستی و خشونت و وحشیگری پلیس آمریکا در سراسر این کشور و حتی دیگر کشورهای جهان برگزار شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1413

به "تیراندازی پلیس در ایالت اوهایو یک کشته بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی پلیس در ایالت اوهایو یک کشته بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید