توسعه همکاری صندوق سلامت با دانش بنیان ها

به گزارش مجله سرگرمی، تفاهم نامه همکاری بین صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن و انجمن شرکت های دانش بنیان خراسان با هدف حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور منعقد شد.

توسعه همکاری صندوق سلامت با دانش بنیان ها

به گزارش خبرنگاران، تفاهم نامه همکاری مشترک بین دکتر حمیدرضا فرهادی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن و دکتر مهدی مدنی بجستانی رئیس هیات مدیره انجمن شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی به امضا رسید.

ایجاد سازوکارهای قانونی در قالب انعقاد قراردادهای دو یا چندجانبه به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور، بسترسازی جهت تجاری سازی فناوری و محصولات شرکت های دانش بنیان و فناور استان و تأمین منابع مالی شرکت های دانش بنیان و فناور در قالب مشارکت های ریسک پذیر، اعطای تسهیلات و صدور ضمانت نامه مطابق ضوابط صندوق از جمله موضوعات این تفاهم نامه همکاری است.

به نقل از روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، همکاری های تخصصی در زمینه شناسایی اولویت های حمایتی، ارائه خدمات مشاوره ای و آموزش، افزایش تعاملات بین شرکت های دانش بنیان و فناور، ارزیابی فنی و مالی، ارزش گذاری، اعتبارسنجی و تأمین تضامین متقاضیان و تدوین شاخص های اثربخشی به منظور سنجش و پایش طرح های مورد حمایت، همکاری در زمینه شناسایی و تعریف مدل های جدید حمایتی در حوزه موضوع تفاهم نامه و فراهم آوردن ساز و کار اجرایی آن از دیگر موضوعات این تفاهم نامه تعریف شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1687

به "توسعه همکاری صندوق سلامت با دانش بنیان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه همکاری صندوق سلامت با دانش بنیان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید