تور ارزان آلمان: توافق گوگل با ناشران آلمانی بر سر فراوری محتوا

به گزارش مجله سرگرمی، گوگل روز آدینه از امضای توافقنامه ای با تعدادی از بزرگترین ناشران آلمانی برای جلوگیری از منازعه بر سر حق انتشار خبر داده است.

تور ارزان آلمان: توافق گوگل با ناشران آلمانی بر سر فراوری محتوا

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از مارکت واچ، گوگل به توافقی با ناشران بزرگ آلمانی مانند اشپیگل و زیت و نیز پرتال های حوزه فناوری مانند گولم و نت ولت و بعلاوه ناشران بزرگ تجاری مانند WirtschaftsWoche و Manager Magazinرسیده است.

گوگل در بیانیه ای در این مورد اضافه نمود: گفتگوی های متعددی با ناشران مختلف انجام شده و پیشرفت های خوبی در این زمینه حاصل شده است. این اقدام پس از آن انجام شده که آلمان قانون حق انتشار جدیدی را در ماه ژوئن تصویب کرد که به ناشران حقوق بیشتری برای حفاظت از محتوای شخصی می داد. گوگل ابتدا در برابر پذیرش این قانون مقاومت کرد، ولی در نهایت آن را پذیرفت.

گوگل می گوید پرداخت پول به ناشران برای حفظ حقوق آنها بر مبنای اصول حق انتشار و معیارهای معین صورت می گیرد. این شرکت اوایل امسال قرارداد مشابهی را با ناشران فرانسوی امضا کرد.

این هفته، گوگل و خبرگزاری فرانسه قراردادی پنج ساله را امضا کردند که بر اساس آن این شرکت به خبرگزاری ملی فرانسه برای بازنشر محتوای تولیدی آن در اروپا هزینه پرداخت می نماید. فابریس فرایز، مدیر اجرایی خبرگزاری فرانسه گفت که این توافقنامه به معنای به رسمیت شناختن ارزش اطلاعات است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1899

به "تور ارزان آلمان: توافق گوگل با ناشران آلمانی بر سر فراوری محتوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: توافق گوگل با ناشران آلمانی بر سر فراوری محتوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید