تمدید فعالیت غیرحضوری کتابخانه های عمومی تا 19 اردیبهشت

به گزارش مجله سرگرمی، با توجه به تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و عمل به توصیه های بهداشتی ستاد ملی کرونا، کتابخانه های عمومی کشور طی دو هفته آینده تا 19 اردیبهشت دایر نخواهند بود و فعالیت ها همچنان در فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

تمدید فعالیت غیرحضوری کتابخانه های عمومی تا 19 اردیبهشت

جهت دریافت خدمات اجرای معنی روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، با توجه به تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و عمل به توصیه های بهداشتی ستاد ملی کرونا، کتابخانه های عمومی کشور طی دو هفته آینده تا 19 اردیبهشت ماه دایر نبوده و فعالیت های فرهنگی و آموزشی کتابخانه ها همچنان در بستر فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

با این حال مسئولان نهاد کتابخانه های عمومی کشور همچنان پی گیر بازگشایی کتابخانه ها با در نظر دریافت نکات بهداشتی و فراهم آوردن شرایط و امکانات لازم هستند تا مطابق مقررات و ضوابط ستاد ملی کرونا، کتابخانه ها خدمات حضوری به مراجعان را از سر بگیرند.

لازم به ذکر است از اسفندماه سال گذشته و با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا، همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه های عمومی نیز ارائه خدمات فیزیکی به اعضاء را تعطیل و فعالیت های فرهنگی و آموزشی را در بستر فضای مجازی ادامه داده اند.

انتهای پیغام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 884

به "تمدید فعالیت غیرحضوری کتابخانه های عمومی تا 19 اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید فعالیت غیرحضوری کتابخانه های عمومی تا 19 اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید