تعطیلی مراکز ورزشی شهرداری

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - به گفته مدیرعامل سازمان ورزش با توجه به تعطیلی بیشتر مراکز ورزشی به علت کرونا، تا این لحظه هیچ کمکی از دولت نداشتیم.

تعطیلی مراکز ورزشی شهرداری

به گزارش سایت شهر، امیر محسنی درباره یاری دولت به سازمان ورزش با توجه به تعطیلی مراکز ورزشی شهرداری به خاطر کرونا گفت: تا این لحظه هیچ یاریی از دولت نداشتیم، دولت مسائل و معضلات زیادی دارد که به ما و ورزش کشور نمی رسد.

او اضافه نمود: در شهرداری تهران مخاطب سه میلیون نفری داریم و 1100 مجموعه ورزشی در سازمان ورزش شهرداری اداره می شوند و تا امروز به طور مستقیم 200 میلیارد تومان خسارت به مجموعه های ورزشی وارد شده است؛ این درحالی است که برای پرداخت حقوق مان هم مشکل داریم.

محسنی ادامه داد: خواهش من این است که دولت برای ورزشکاران و مربیان ورزشی که سفیران شادابی جامعه هستند و امروز به خاطر رعایت پروتکل ها بدون هیچ حقوقی در خانه نشسته اند، فکری کند. البته طی تدابیر شهردار تهران ما حضور و ارتباط خود را به صورت آنلاین در خانواده ها حفظ نموده ایم و حدود 800 هزار نفر به صورت آنلاین مخاطب داریم و مسابقات برگزار می کنیم، این مسابقات هر هفته رصد می گردد و جوایزی براش در نظر گرفته می گردد اما اینها کافی نیست.

او ادامه داد: چون فعالیت بدنی مردم کم شده است و احتیاج به گسترش فعالیت مربیان ورزش احساس می گردد و از سوی دیگر حمایت اقتصادی مربیان لازم است و این خواسته من از دولت و شخص رییس جمهور است که به پایتخت نگاه ویژه ای داشته باشند.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای دریافت یاری از دولت درخواستی هم نموده اید؟ گفت: بله بسیار زیاد. ستاد ملی کرونا از نزدیک در جریان کار است و معاونان شهردار در آن جلسات حضور دائم دارند و ما موضوعات بسیار زیادی داریم که احتیاج به یاری دارد، حمل و نقل عمومی احتیاج دارد و متاسفانه با وجود این بیماری، پروتکل ها در حمل و نقل رعایت نمی گردد و مردم مجبور به فعالیت هستند.

او در پایان تاکید نمود: در حوزه ورزش که هرگز ریالی در نظر نگرفته است و ما حقوق را علی الحساب می دهیم و یک جا به آشفتگی تبدیل می گردد وجای نگرانی دارد و انشاءالله به روزهای اوج در شهر تهران برسیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1384

به "تعطیلی مراکز ورزشی شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی مراکز ورزشی شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید