تعداد دفاتر خدمات مسافری شهر اردبیل اشباع شد، صدور مجوز در شهرستان های دیگر استان

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تعداد دفاتر خدمات مسافرتی در مرکز استان اردبیل اشباع شده است.

تعداد دفاتر خدمات مسافری شهر اردبیل اشباع شد، صدور مجوز در شهرستان های دیگر استان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز سه شنبه 22 آبان 97 در جلسه هم اندیشی با آژانس های خدمات مسافرتی توضیح داد: سیاست اداره کل حمایت از دفاتر خدمات مسافرتی است و با این وجود در سال های گذشته صدور مجوز به حدی بوده که در مرکز استان تعداد دفاتر به اشباع رسیده است.

او با اشاره به اینکه صدور مجوز در مرکز استان در شرایط استثنایی و در صورت ارائه برنامه و طرح ویژه از سوی متقاضی انجام می گردد، اضافه نمود: در عین حال که اداره کل از صدور مجوز بی رویه جلوگیری خواهد نمود، در شهرستان ها افراد متقاضی می توانند نسبت به دریافت مجوز اقدام نمایند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل متذکر شد: دفاتر خدمات مسافرتی از پایه های اساسی گردشگری در سطح استان است چرا که مور توسعه استان گردشگری و انتظار ما فعالیت برنامه محور دفاتر به ویژه در بخش طبیعت گردی است.

به گفته فلاحی به منظور معرفی و توسعه فعالیت این دفاتر فرصت حضور آژانس ها در نمایشگاه های ملی و بین المللی تسهیل می گردد و اداره کل آژانس های گردشگری را یکی از بازوان اجرایی خود می داند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 270

به "تعداد دفاتر خدمات مسافری شهر اردبیل اشباع شد، صدور مجوز در شهرستان های دیگر استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد دفاتر خدمات مسافری شهر اردبیل اشباع شد، صدور مجوز در شهرستان های دیگر استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید