ترامپ بالاخره کرونا را جدی گرفت!

به گزارش مجله سرگرمی، تسنیم نوشت:مقام های دولت ترامپ که پیش از این درباره جلوگیری از بیماری کرونا صحبت می کردند، با تغییر لحن آشکار اکنون بر کوشش برای مهار این ویروس تاکید می نمایند.

ترامپ بالاخره کرونا را جدی گرفت!

به گزارش پلیتیکو، مقام های دولت ترامپ لحن خود درباره مقابله با ویروس کرونا را به طور کامل تغییر داده اند.

بر اساس این گزارش، مقام های دولت ترامپ که پیش از این بارها درباره ضرورت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا صحبت نموده بودند اکنون بر کوشش های همه جانبه برای مهار این ویروس صحبت می نمایند.

تغییر لحن مقام های ارشد دولت ترامپ درباره مقابله با بحران کرونا پس از نشست روز دوشنبه در کاخ سفید با مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا کاملا آشکار و مشهود بود.

دولت ترامپ که پیش از این سعی داشت تا نگرانی مردم آمریکا درباره گسترش ویروس کرونا را کاهش دهد و این چالش و بحران را کم اهمیت توصیف نموده بود، اکنون با تغییر تاکتیک سعی نموده است تا تمرکز خود را بر روی مهار این ویروس معطوف کند. این در شرایطی است که در دو روز گذشته 6 مورد مرگ به خاطر کرونا در آمریکا گزارش شده است.

تا به امروز 43 مورد مثبت ابتلا به این ویروس نیز در آمریکا گزارش شده است. مایک پنس بعد از نشست مقام های ارشد دولت ترامپ در کاخ سفید گفت: ما بر مهار این ویروس تمرکز نموده ایم، و همین طور درمان افرادی که به این ویروس مبتلا شده اند.

آلکس آزار وزیر بهداشت آمریکا نیز تاکید نموده است که ریسک و خطر فوری علیه مردم آمریکا ناچیز و پایین است ولی درجه خطر و ریسک ناشی از ویروس کرونا به سرعت تغییر می نماید. مقام ها انتظار دارند که موارد ابتلا به کرونا در آمریکا رو به افزایش باشد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 865

به "ترامپ بالاخره کرونا را جدی گرفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ بالاخره کرونا را جدی گرفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید